Gå til innhold

ferie i gøteborg. har noen tips og erfaringer?:)

Anbefalte innlegg

Vi tenker å legge ferien til Sverige i år og ville høre om dere har noen anbefalinger?

Barna er 12og 8 år og en liten baby. Vi tenkte å ta en tur på liseberg. Holder det med en dag der? Eller burde vi ha to? Jeg kjører ikke karusell, holder det at jeg bare kjøper inngang da?

Vi tenkte også en tur på museet med fisk og hai... husker ikke hva det heter.

Har dere noe annet å anbefale som vi burde få med oss?

Og sist men ikke mist... overnatting. . I nærheten av gøteborg. Litt kjøretid er greit. Men ikke noe mer enn en time kanskje. Har dere noen campingplasser hytter eller hoteller å anbefale?

Alle tips mottas :)

Anonymous poster hash: 420a1...b70

Fortsetter under...

Kan anbefale scandic midt i gøteborg, der barna bor gratis med foreldrene, så det er veldig prisverdig. (for oss ble det billigere enn camping) 

Fra dette hotellet går du rett ut på hovedgaten, og har gåavstand til det meste.

Kan anbefale å bestille inngang og expresspass på Liseberg på nett :) 

Anonymous poster hash: c8297...83c

Kan anbefale scandic midt i gøteborg, der barna bor gratis med foreldrene, så det er veldig prisverdig. (for oss ble det billigere enn camping) Fra dette hotellet går du rett ut på hovedgaten, og har gåavstand til det meste. Kan anbefale å bestille inngang og expresspass på Liseberg på nett :)  Anonymous poster hash: c8297...83c

Tusen Takk det skal sjekkes ut :)

Anonymous poster hash: 420a1...b70

Universell er fantastisk for barn

Gå tur i Gjennom Haga

Ta en båttur på kanalen, enten med Paddan eller rett og slett ta en av de mange kollektivbåtene

Ta en tur over til Eriksberg (f.eks med kollektivbåten), spis is langs kaia eller gå på en av de mange kafeene. Her er det mange lekeplasser i området, grøntarealer og artige ting å se på.

Det finnes mange fantastiske badeplasser rundt Gøteborg. Jeg liker veldig godt Delsjøn. Her er det også campingplass!

Det finnes en koselig 4H gård med dyr like utenfor Gøteborg. Jeg husker ikke i farten hva den heter, men google er din venn :)

Anonymous poster hash: 256f3...57e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...