Gå til innhold

noen som ikke er kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her inne som ikke er kvalme?

Anonymous poster hash: 18d05...2ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mitt første barn var jeg ikke kvalm, men litt uvell enkelte ganger. Noen er jo så heldig at de ikke har noen plagsomme symptomer under svangerskapet.

Hvor langt er du på vei? Kvalmen kan jo komme senere...ofte rundt uke 6-7 😊

Skrevet (endret)

Med første barn kan jeg nesten ikke si at jeg var kvalm nei, bare svimmel i perioder og lavt BT. Men nr 2, 3 og nå 4😱😝 Kvalmen kom før testen ble positiv👌😳😉

Endret av DrømmenOmFlere
Skrevet

Dette er barn nr 4, og det er fjerde svangerskapet uten kvalme. Jeg kan være uvel av og til, men aldri kvalm :-)

Skrevet

Er 5+6 i dag, har foreløpig ikke kjent noe til kvalmen. Ønsker på en måte at den skal komme for at jeg skal kjenne bedre at jeg faktisk er gravid, men skal vel egentlig bare takke for hver dag uten.

Skrevet

Er 5+3 idag. Ingen kvalme her.. Hadde ikke det sist svangerskap heller.. Ingen plager overhode.. 😀

Skrevet

Jeg hadde kvalme forrige svangerskap fra uke 6+0. Tror jeg er 6+6 nå. Kjenner ingen kvalme. Kun ømme pupper og lett sliten i rygg/korsrygg..

Skrevet

Er 6+4 og er heller ikke kvalm, enda.. Bare dødelig trøtt hele tiden, ømme pupper og svake murringer. Synst å huske det var verst fra uke 8-11 sist. Så det kan jo fortsatt komme. Tidlig ultralyd fredag om to uker så håper tiden går fooort frem til det..

Skrevet

Er ikke kvalm og var det heller ikke forrige gang😀.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...