Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne gangen er jeg mer redd for at noe skal gå galt. Aldri mistet før, men denne gangen er jeg som sagt mer redd for det. Vet ikke hvorfor egentlig. Er redd for å evt miste eller at noe er galt med barnet. Gleder meg til etter ultralyden. (Få en bekreftelse) Tenker også på, er det liv i barnet i magen... Det er jo ingen garanti om dere skjønner. Jeg kjenner jo "ingenting". Men det er jo helt normalt, jeg er kommet til 9+3

Andre som føler på det samme?? :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144277093-venter-3-barnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også litt mer "urolig" i starten på tredje baby, jeg har skrevet det ned i dagboka mi ser jeg! Tenker mye på at jeg stresset litt mye, hadde da mindre storesøsken som krevde sitt. Denne gangen nr 4 er jeg derimot veldig rolig enn så lenge, men er jo foreløpig veldig tidlig i svangerskapet😉 Har kun hatt tidlig UL med nr 2, da pga av større blødning - eller ikke annen ul enn den runinemessige ved 17-19 uker.

Blir litt lang den tida uten å kjenne liv ja, men vi får tenke at det oftest går bra - og se frem til spark og liv❤️

Kan jo alltids bestille deg ul privat😉👍

jeg er helt lik, og om det er noe trøst har det sørn ikke gitt seg etter ultralyd heller, er noe hele tiden, og vært innom føden flere ganger for å bare sjekke og undersøke, helt hysterisk.

jordmor mente det kunne være at man ble eldre :P 

Anonymous poster hash: cbc3c...e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...