Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #26 Skrevet 25. mai 2016 Hahaha, heldigvis er manndommen til kjæresten min basert på dypereliggende egenskaper enn stereotypiske kjønnsrollefloskler. Glad han er en MANN som stolt kunne fortalt kompiser og venninner om at jeg evt fridde, at han ikke blir utrygg i manndommen sin selv om jeg er sterkere enn ham/tjener mer enn ham osv. Menn som blir utrygge/usikre av slikt er virkelig det mest usexy som finnes. Sånne som må blåse ut kassa, bruse med fjærene og være tøffest for å være mann.Samme her Mannen går til og med ulønnet hjemme med barna OG er stolt over det. Manndommen hans hadde heller ikke fått en knekk om han bare måtte gå i rosa klær heller, fordi manndommen ligger i hans selvsikkerhet og selvbevissthet. Anonymous poster hash: dd95c...06b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #27 Skrevet 25. mai 2016 Jeg gjorde det Vi sto på en gammel vikingruin og så ut over en fantastisk utsikt i en heftig høststorm i Lofoten. Regnet pisket og jeg spurte ham om han ville gifte seg. Ikke noe ned på kne, men ringer hadde jeg med. Var veldig romantisk - syntes både jeg og han <3 Anonymous poster hash: 21f85...591
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #28 Skrevet 25. mai 2016 Jeg vet jeg er veldig ukorrekt nå, og jeg hadde aldri sagt dette i den virkelige verden. Men jeg syns det er litt pinlig med kvinner som frir, eller egentlig mest flaut for mannen. En tafatt mann med en desperat kvinne. Ikke spør meg engang hvorfor jeg kom ned dette motbydelige oppgulpet. Anonymous poster hash: 3a353...a4a
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. mai 2016 #29 Skrevet 25. mai 2016 (endret) Jeg vet jeg er veldig ukorrekt nå, og jeg hadde aldri sagt dette i den virkelige verden. Men jeg syns det er litt pinlig med kvinner som frir, eller egentlig mest flaut for mannen. En tafatt mann med en desperat kvinne. Ikke spør meg engang hvorfor jeg kom ned dette motbydelige oppgulpet. Anonymous poster hash: 3a353...a4a Så en mann som frir er en romantiker som vil dele resten av sitt liv med si kjære mens en kvinne som gjør det samme er desperat? Jeg skjønner veldig godt at du ikke tør å si det høyt😁😜 Endret 25. mai 2016 av Darwinia:-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 25. mai 2016 #30 Skrevet 25. mai 2016 Jeg fridde! Han synes det var fantastisk, og bare satt og smilte. Han hadde sagt han ville ha barn, og jeg ville at vi skulle være gift først. Lykkelig gift i 12 år nå!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #31 Skrevet 25. mai 2016 Takk for svar. Jeg får bare begynne å manne meg opp. Tar gjerne imot forslag til hvordan jeg skal fri. Anonymous poster hash: d78fd...ca6
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #32 Skrevet 23. juni 2016 Herregud. I kveld fridde jeg. Tok ham skikkelig på senga. Han har ikke svart enda, men han sa at han "heller mer mot ja enn nei". Anonymous poster hash: d78fd...ca6
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #33 Skrevet 23. juni 2016 Herregud. I kveld fridde jeg. Tok ham skikkelig på senga. Han har ikke svart enda, men han sa at han "heller mer mot ja enn nei". Anonymous poster hash: d78fd...ca6 Haha, huff... Enn å ikke svare da... Hørtes ikke så romantisk ut. Men helt ærlig, så er ikke min mann særlig romantisk av seg heller... Vi har det fint likevel Lykke til Anonymous poster hash: 17ac7...96c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #34 Skrevet 24. juni 2016 mannens oppgave helt klart. synes det virker litt desperat egentlig.. noen menn er trege..som min: ) men håper hvis jeg venter lenge så kommer han til å fri en gang håper jeg: )) Anonymous poster hash: 1fd75...3ec
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #35 Skrevet 24. juni 2016 Vi ble enige om å gifte oss for mange år siden og det angrer jeg litt på nå. Jeg var nok litt høy på meg selv den gang og sa etter noen år samboerskap (og enda lengre kjærester); "nå gidder ikke jeg bruke mer tid på å lure på om det skal bli oss to! Jeg går for det og det betyr at jeg tenker gifte meg neste år! Bli med eller flytt...!" Ja, sånn har jeg egentlig alltid vært. Brukt litt tid på å bli kjent med nye ting/folk og så gjort meg opp en mening. Vinn eller forsvinn! Siden den gang har vi fått barn, drømmehuset og alt "alle" får, men jeg har også fått en kronisk sykdom. En sykdom som har kjørt selvfølelsen min så i bånn at jeg i dag skulle gitt veldig mye for å ha vår enighet om giftermål ugjort. Jeg skulle i dag veldig gjerne kunne dratt frem et frieri fra hans side og vite med meg selv at det var meg han ville ha. Jeg har en bra mann, men går i dag med usikkerheten om han egentlig ønsket meg, ønsker meg osv eller bare er en av de unike som står sammen i tykt og tynt. Som frisk vet jeg du ikke forstår noe av dette, men mange av dere som er syke har nok kjent litt på følelsen av å være en belastning for ektefellen. Anonymous poster hash: 62a03...9d4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #36 Skrevet 24. juni 2016 Jeg vet jeg er veldig ukorrekt nå, og jeg hadde aldri sagt dette i den virkelige verden. Men jeg syns det er litt pinlig med kvinner som frir, eller egentlig mest flaut for mannen. En tafatt mann med en desperat kvinne. Ikke spør meg engang hvorfor jeg kom ned dette motbydelige oppgulpet. Anonymous poster hash: 3a353...a4a Enig. Ville aldri sagt det høyt. Anonymous poster hash: 67043...7f8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #37 Skrevet 24. juni 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de Hahahahahaha! Jeg syns heller synd på kvinner som har menn hvis manndom blir kneblet av et spørsmål om giftemål. Anonymous poster hash: 92808...98d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #38 Skrevet 24. juni 2016 Jeg fridde til min elskede. Tok han med til mitt barndomssted, gikk en fin tur langs ett vann, i nydelig vær. Var litt nervøs men det gikk fint. Gikk ned på kne og holdt frem en giftering mens jeg spurte. Var så romantisk og vakkert som bare det. Han ble så rørt at han gråt en skvett. Og sa selvsagt ja med en gang ) Jeg hadde for øvrig ringstørrelsen veldig feil! Men det ordnet vi kjapt opp i. Han var veldig stolt og fortalte det til alle som ville høre på Anonymous poster hash: 92808...98d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #39 Skrevet 24. juni 2016 synes også at når dama frir, at mannen blir fratatt mandommen... helt klart. Anonymous poster hash: 1fd75...3ec
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #40 Skrevet 24. juni 2016 synes også at når dama frir, at mannen blir fratatt mandommen... helt klart. Anonymous poster hash: 1fd75...3ec Fordi....? Mannen skal ha kontroll på kvinnen? Hva er koblingen mellom manndom og frieri? Er det den urgamle enigheten om at kvinner ikke har råderett over eget liv og kjønn, eies av sin far til hun er prisgitt en mann som kommer og "kjøper" henne fra faren? Kvinnen må lydig sitte og vente til at Mannen forbarmer seg over stakkars avhengige og sårbare kvinner som blir mer og mer desperat etter å sikres ekteskapsmessig. Eller hva handler dette om? Hvorfor mener dere dette, dere som sier at menn mister manndommen om kvinner frir? Anonymous poster hash: 92808...98d
Lille krøll Skrevet 24. juni 2016 #41 Skrevet 24. juni 2016 Gi meg en I! Gi meg en D! Gi meg en I! ... Anonymous poster hash: 38a10...3df OT
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #42 Skrevet 24. juni 2016 Jeg hadde tapt et veddemål en gang og sa at om jeg tapte skulle jeg kjøpe ring til mannen og fri. Dette var jo selvfølgelig mer spøk en alvor. Men samboeren pratet hele tiden om at han skulle lage ett album av vår jorda rundtreise. Dette skjedde aldri. Så da laget jeg et kjemperomantisk album fra første dag vi møttes og fram til dagen jeg lagde albumet. Jeg gikk å kjøpte en flott ring som jeg tapet fast bakerst i albumet og skrev over "vil du gifte deg med meg". Og når jeg først var i gang bestilte jeg en natt på et koselig hotell inkludert 3 retters middag og champagne på rommet. Etter middagen når vi skulle dele champagnen gav jeg han albumet i gave, og han ble ganske satt ut når han kom til siste side. Han sa selvfølgelig ja og har ingen problemer med å si til andre at jeg fridde:) Anonymous poster hash: 3c5ad...7e5
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #43 Skrevet 24. juni 2016 Jeg fridde ikke selv, men jeg sa jeg forventet at det skjedde snart og satt en sluttdato 6 mnd. frem i tid 😜 Om ikke det var skjedd da gikk jeg videre med mitt liv. men man kan jo si at initiativet kom fra meg da ☺️😜 Anonymous poster hash: a96fa...bab
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #44 Skrevet 24. juni 2016 Jeg fridde ikke selv, men jeg sa jeg forventet at det skjedde snart og satt en sluttdato 6 mnd. frem i tid 😜 Om ikke det var skjedd da gikk jeg videre med mitt liv. men man kan jo si at initiativet kom fra meg da ☺️😜 Anonymous poster hash: a96fa...bab [/quote Vinn eller forsvinn, med andre ord.. Så romantisk... Anonymous poster hash: a5fed...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå