Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Er det noen damer her som har fridd til kjæresten sin? Er det rart om det er damen som frir? Lurer på om jeg skal fri til kjæresten min. Vi har vært sammen i fire år og har ett barn sammen. Jeg vil gjerne gifte meg, og jeg tror ikke han kommer til å ha noe imot det, men jeg er litt nervøs uansett.. Kan ikke se for meg at han skal fri. Det måtte i så fall foregått sånn at jeg tok det opp og at vi bestemte oss for å gifte oss. Hvordan gjorde du det? Og hvordan finner jeg ut hvilken størrelse ringen skal ha? Anonymous poster hash: d78fd...ca6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Jeg gjorde det, men uten kneling, ring og masse styr, det vet jeg at han bare hadde syntes var kleint. Spurte en gang vi var på fjelltur, og satt alene og så på nydelig utsikt og nøt hverandres selskap. Anonymous poster hash: e5dbc...791
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Jeg fridde til mannen. Tidspunktet var perfekt også gikk vi sammen for å kjøpe ringer. Jeg betalte så klart. Han syns det var kjempe romantisk. Nå er dette 8 år siden og vi har værr gift i 6. Fortsatt like lykkelig. Anonymous poster hash: 392c0...aaa
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Jeg gjorde det, men uten kneling, ring og masse styr, det vet jeg at han bare hadde syntes var kleint. Spurte en gang vi var på fjelltur, og satt alene og så på nydelig utsikt og nøt hverandres selskap. Anonymous poster hash: e5dbc...791 Det hørtes fint ut. Heller mot å droppe ringer da jeg tror at han også synes det er litt kleint. Har litt lyst til at spørsmålet skal komme litt overraskende på ham. Anonymous poster hash: d78fd...ca6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Jeg hadde vel tidenes mest uromantiske frieri: sendte mld til samboer. Er det ikke på tide at vi får samme etternavn snart 😂 Han var heldigvis enig Anonymous poster hash: cb7ef...ed9
Gjest Darwinia:-) Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 (endret) Mannen min er litt træg av seg og det er jeg som er pådriveren her i huset og får ting gjort. Så jeg fridde en morgen før vi dro på jobb. Ikke no kneling, ringer eller svulstige kjærlighetserklæringer. Da hadde han nok fått spunk😊 Kun et enkelt: vil du gifte deg med meg. Selvgjort er velgjort! Endret 24. mai 2016 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 Mannen min jobbet så mye og var treg av seg, så da vi hadde vært sammen i over 3 år hvorav samboere i nærmere 3) fridde jeg til han på skuddårsdagen. Jeg hadde da roser, god middag, lys og en snor til ring. Gikk ned på et kne med en rose og han svarte heldigvis ja. Han kjøpte meg en ring senere (som jeg ble med for å plukke ut), og jeg kjøpte ringen hans. Giftet oss den påfølgende sommeren. Fremdeles lykkelig gift enkelte menn får bare ikke ut fingeren så go for it! Anonymous poster hash: 80eb1...9d7
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #8 Skrevet 24. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de
Roheryn Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Jeg fridde til min på forrige skuddårsdag. Lurte ham trill rundt med et alvorlig møte på jobben min som han måtte være med på, og så fikk jeg rigge opp med roser og greier på kontoret til sjefen 😂 (de to er kompiser). Litt kleint, men på en ironisk og morsom måte 😛 Jeg kjøpte ring litt på lykke og fromme - men da en billig symbolsk en og så kjøpte vi nye sammen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #10 Skrevet 24. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de Presset? De kan da lett si nei om de ikke ønsker det. Mannen min var på jobb 12-16 timer hver dag, og hadde ikke tenkt tanken pga så mye jobbing. Vi lever ikke på 1800- tallet da. Man blir ikke fratatt manndommen om dama frir- det er noe av det tåpeligste jeg har hørt 😄 Anonymous poster hash: 80eb1...9d7
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #11 Skrevet 24. mai 2016 Presset? De kan da lett si nei om de ikke ønsker det. Mannen min var på jobb 12-16 timer hver dag, og hadde ikke tenkt tanken pga så mye jobbing. Vi lever ikke på 1800- tallet da. Man blir ikke fratatt manndommen om dama frir- det er noe av det tåpeligste jeg har hørt 😄 Anonymous poster hash: 80eb1...9d7 Prøv å spørr menn om de lett kan si nei når samboeren frir 😂 og om de føler seg mandige når dama frir til dem. Det er de sikkert stolte av å fortelle kompisen 👍 Anonymous poster hash: ac631...3de
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #12 Skrevet 24. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de Gi meg en I! Gi meg en D! Gi meg en I! ... Anonymous poster hash: 38a10...3df
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #13 Skrevet 25. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de Og jeg synes synd på damer som sitter med lua i hånden og venter på å bli fridd til pga gamle kjønnsrollemønster. Hvorfor er det mannen som skal bestemme tidspunkt alene? Jeg synes det er uhyggelig umoderne med frieri. Her i gården var det mer en samtale mellom to partnere hvor vi ble enig om giftemål. Romantikken kan vi fikse på annet vis. Anonymous poster hash: cea1f...31b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #14 Skrevet 25. mai 2016 Prøv å spørr menn om de lett kan si nei når samboeren frir 😂 og om de føler seg mandige når dama frir til dem. Det er de sikkert stolte av å fortelle kompisen 👍 Anonymous poster hash: ac631...3de Er det noe lettere for damer å si nei? Anonymous poster hash: 62f0c...389
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #15 Skrevet 25. mai 2016 Mannen min er litt træg av seg og det er jeg som er pådriveren her i huset og får ting gjort. Så jeg fridde en morgen før vi dro på jobb. Ikke no kneling, ringer eller svulstige kjærlighetserklæringer. Da hadde han nok fått spunk😊 Kun et enkelt: vil du gifte deg med meg. Selvgjort er velgjort! En mann som er træg, hvor en selv er pådriver for at ting skal bli gjort..... En god grunn til IKKE å gifte seg😅 Det blir ikke bedre med årene.. Anonymous poster hash: a5fed...f04
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2016 #16 Skrevet 25. mai 2016 Min mann fridde til meg etter 3 år sammen. Når vi hadde vært sammen i 8 år gikk jeg fra ham. Etter et par år fant vi tilbake til hverandre, og mannen mente litt på spøk (?) at nå var det min tur til å fri dersom vi skulle gifte oss. Og det gjorde jeg. Jeg fridde med romantisk middag, ringer, gikk ned på kne (vi satt på teppe på gulvet, så ble vel mer reiste meg på et kne 😁😉 ) Vi giftet oss 1 1/2 år etterpå. Brukte forresten den første ringen som mål når jeg kjøpte ring til ham hehe 😀
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #17 Skrevet 25. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de Enig. Turn off Anonymous poster hash: 46f15...897
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #18 Skrevet 25. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de Er det bedre med de damene som venter og hinter, viser mannen bilder av kjoler og ringer og sier til alle at " neste år skal vi forlove oss", men venter til mannen sier de egentlige ordene? Her hadde vi vært sammen i mange år, vi diskuterte og ble enige som voksne mennesker og gikk oss selv opp kirkegulvet. Visste ikke at manndommen var så lett å fjerne, btw, da slipper vi å bruke penger på prevensjon fremover Anonymous poster hash: 6fb35...900
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. mai 2016 #19 Skrevet 25. mai 2016 En mann som er træg, hvor en selv er pådriver for at ting skal bli gjort..... En god grunn til IKKE å gifte seg Det blir ikke bedre med årene.. Anonymous poster hash: a5fed...f04 Hjelpes for en solstråle du er.....:-(
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #20 Skrevet 25. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de ENIG!!! Anonymous poster hash: 2e122...44f
Luksusdyret Skrevet 25. mai 2016 #21 Skrevet 25. mai 2016 Prøv å spørr menn om de lett kan si nei når samboeren frir og om de føler seg mandige når dama frir til dem. Det er de sikkert stolte av å fortelle kompisen Anonymous poster hash: ac631...3de Du er sikkert den samme som synes synd på menn som må gjøre husarbeid og skifte bleier. Det er heller ikke noe kult å fortelle kompiser om. Men altså, menn som lever for å være kule for kompiser er jo ingen voksne menn etter min mening.
Ylva og Mathilde Skrevet 25. mai 2016 #22 Skrevet 25. mai 2016 Jeg syns synd på damer som må fri. Og så tenker jeg at når mannen ikke får ut fingern å frir selv, så vil han vel ihvertfall ikke bli presset opp i et hjørne og fratatt manndommen. Anonymous poster hash: ac631...3de Hahaha, heldigvis er manndommen til kjæresten min basert på dypereliggende egenskaper enn stereotypiske kjønnsrollefloskler. Glad han er en MANN som stolt kunne fortalt kompiser og venninner om at jeg evt fridde, at han ikke blir utrygg i manndommen sin selv om jeg er sterkere enn ham/tjener mer enn ham osv. Menn som blir utrygge/usikre av slikt er virkelig det mest usexy som finnes. Sånne som må blåse ut kassa, bruse med fjærene og være tøffest for å være mann.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. mai 2016 #23 Skrevet 25. mai 2016 (endret) En mann som er træg, hvor en selv er pådriver for at ting skal bli gjort..... En god grunn til IKKE å gifte seg😅 Det blir ikke bedre med årene.. Anonymous poster hash: a5fed...f04 Nei, det er klart. Jeg skulle nok byttet ut mannen som er trofast, omtenksom, alltid setter meg og ungene først, lager middag hver dag, har lange og gode samtaler med meg, fremdeles synes jeg er kjempeflott etter tre unger og støtter meg gjennom alt, med en egoistisk drittsekk med tusen jern i ilden....eller kanskje ikke😉 Dessuten har han blitt bedre med tiden😊 Endret 25. mai 2016 av Darwinia:-)
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. mai 2016 #24 Skrevet 25. mai 2016 Hahaha, heldigvis er manndommen til kjæresten min basert på dypereliggende egenskaper enn stereotypiske kjønnsrollefloskler. Glad han er en MANN som stolt kunne fortalt kompiser og venninner om at jeg evt fridde, at han ikke blir utrygg i manndommen sin selv om jeg er sterkere enn ham/tjener mer enn ham osv. Menn som blir utrygge/usikre av slikt er virkelig det mest usexy som finnes. Sånne som må blåse ut kassa, bruse med fjærene og være tøffest for å være mann. Haha, AMEN!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #25 Skrevet 25. mai 2016 Litt utradisjonelt. Jeg vurderte å gjøre det, men mannen har mange ganger tidligere sagt at han i så fall kom til å si nei, for det skal være mannen som frir! Han ville ikke følt seg som en mann da sa han. Men han fikk fingen ut til slutt, det tok bare 14 år før han fridde 😜 Anonymous poster hash: d5e81...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå