Gå til innhold

Mindre sex med mannen min, føler meg så tørr nedentil :(

Anbefalte innlegg

Og tør heller ikke ta dette opp med legen min :( Glidemiddel er liksom ikke greia for min del.

Finnes det noen andre måter å få underlivet vått på? Yoghurt sa en venninne, men er ikke det når man har sopp?

Anonymous poster hash: b337e...610

Fortsetter under...

Joda, glidemiddel er greia di, det er ingenting å skamme seg over. Du kan kjøpe på nett, apoteket, sexbutikker. Svelg stoltheten nå, det er jo vondt å være tørr.

Anonymous poster hash: eb7d3...a29

Og tør heller ikke ta dette opp med legen min :( Glidemiddel er liksom ikke greia for min del.

Finnes det noen andre måter å få underlivet vått på? Yoghurt sa en venninne, men er ikke det når man har sopp?

Anonymous poster hash: b337e...610

Ville ikke brukt yoghurt til sex nei :o

Beste alternativet er jo vannbasert glidemiddel.. Men alt som er rent, kan benyttes som glidemiddel (Vaselin, bebyolje og lignende)

Anonymous poster hash: 2460e...0db

Ville ikke brukt yoghurt til sex nei :o

Beste alternativet er jo vannbasert glidemiddel.. Men alt som er rent, kan benyttes som glidemiddel (Vaselin, bebyolje og lignende)

Anonymous poster hash: 2460e...0db

Har aldri prøvd vaselin, men det høres ikke ut som noe å anbefale. Er jo umulig å vaske vekk. 

Hvorfor er ikke glidemiddel greia di, HI? Det er genialt. Har slitt med tørrhet i perioder (amming), og med og uten glidemiddel er jo to ulike verdener. Kan bestilles på nett, hvis du synes det er flaut å kjøpe.

Anonymous poster hash: 80a31...c74

Annonse

Glidemiddel er da ikke flaut, det er deilig. Aldri mer "tørrtafsing" ;)

Om du virkelig synes det er flaut introduser det som massasjeolje og ha det på fingrene mens du runker mannen, han vil garantert bruke det neste gang dere har sex også ;)

Anbefaler Pjur, sjekk f.eks Kondomeriet.

Anonymous poster hash: 0da42...0a7

Prøv Repadina vagitorier, eller Replens gel. Smører slimhinnene, og du behøver ikke ta dem i forbindelse med sex, doseres et par ganger i uken.

Ellers må jeg si at sex uten glidemiddel har jeg ikke hatt på evigheter, liker ikke å tørr-runke kjæresten, og synes det er mer behagelig å ha en dråpe på når han skal ta på meg og.

Anonymous poster hash: c27ff...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...