Gå til innhold

Hvor lang før en barnebursdag gir dere invitasjoner/sender meldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 uker?

10 dager? 

1 uke?

Eller...?

Anonymous poster hash: e192f...304

Fortsetter under...

Skrevet

Kommer litt an på. Innbefatter det en del organisering, så er jeg tidligere ute. Men vanligvis så sender vi ut invitasjon 7-9 dager før. Og jeg ber alltid om svar innen en gitt dag. Hører jeg ikke noe, så sender jeg en påminnelse til de det gjelder.

Jeg kanskje utstå det når folk hverken takker for invitasjon eller kommer med noen tilbakemelding på om de kommer eller ei.

Anonymous poster hash: 51c2c...349

Skrevet

Ca en uke.

Ved utebursdag 3-4 dager så en har litt kontroll på værmeldingen. For noen blir det for kort varsel men det får så være, umulig å få det til å passe for alle.

Anonymous poster hash: e20aa...a7b

Skrevet

Vi har pleid å levere de 5-6 dager før, det var vanlig der vi bodde før. Men etter at vi flyttet for noen mnd siden har alle invitasjoner kommet 2-3 uker før. Det synes jeg er litt voldsomt, men vi legger oss vel på ca 1,5 uke neste gang for å møte dem på halvveien. ;)

Anonymous poster hash: 9c573...965
Skrevet

Så 1,5 uke før er greit?

hi

Anonymous poster hash: e192f...304
Skrevet

2 uker?10 dager? 1 uke? Eller...? Anonymous poster hash: e192f...304

10 dager. Hater når d kommer for sent. Liker å handle gave når det passer, ikke stresse rundt i siste lit. Større sjanse for at flere kommer med litt god tid før invitasjon

Anonymous poster hash: 47da6...fc5

Annonse

Skrevet

En 7-10 dager før synes jeg er passe. Er det kortere kommer det litt brått på, stor sjanse for at vi har andre planer. Er det 2-3 uker før er det stor risiko for at vi glemmer det.

Skrevet

1 uke.

Jeg har klart å sende ungenibursdag en uke før den var engang. Fikk invitasjon nesten tre uker før bursdagen, og da ble det krøll for meg. Egentlig burde det gått fint, men med flere barn, mange bursdager og den vanlige tidsklemma ble det bare surr. Normalt så er det en uke før alle gir ut invitasjoner.

Anonymous poster hash: 27077...82f

Skrevet

Ei drøy uke.

Anonymous poster hash: e3282...bd3

Skrevet

Det varierer litt, - når vi har bedt hele klassen har vi sendt ut mandag når festen er lør/søn, og tenker at det ikke gjør noe om det ikke passer for alle ;)

Når det har vært færre gjester, - en drøy uke.

Anonymous poster hash: e52b0...3f1
Skrevet

Vi har fb gruppe vi foreldrene i klassen.

Da skriver vi f.eks:

"Ingrid skal feire bursdagen sin torsdag den 11. Alle jentene blir invitert. Invitasjoner blir delt ut førstkommende uke. "

Sånn får vi foreldrene en oversikt, og da vet de at alle jentene er invitert.

En enklere måte å holde orden på utfrysing ifm bursdager.

Vi foreldrene har god kontakt.

Anonymous poster hash: 9dff0...f24

Skrevet

Jeg synes at en uke er passe. Enkelte foreldre her i klassen synes at 1-2 dager før er helt innafor når de inviterer til bursdag. Det er definitivt for kort tid...

Anonymous poster hash: 292d3...5fb

Skrevet

10 dager ca :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...