Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Tips til avslutningsgave til barneskolelærer gjennom flere år? Fantastisk lærer, og det hadde vært fint og gitt en personlig\symbolsk oppmerksomhet fra hele klassen. Noe annet enn sjokolade, blomster osv, og helst noe som ikke koster så voldsomt mye. Tips? Anonymous poster hash: af553...81c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Ei god bok Anonymous poster hash: 58867...8e8
ma(G)ma med to små :) Skrevet 24. mai 2016 #3 Skrevet 24. mai 2016 Bøker er alltid hyggelig. Blomster til å pynte ute med også. God te? En kurv med noe spekemat og frukt og slikt? Det jeg har fått som jeg husker best og har satt mest pris på er hyggelige kort/tegninger fra elevene med hilsninger på. Har gjemt dem i skuffen på jobb, og smiler hver gang jeg kommer over dem. Har også et stort kort hvor hver elev har skrevet en ting de setter pris på ved meg, men da var de litt eldre. Det ligger i minneboken min og kommer til å bli med meg for resten av livet. "Takk for alt det gode du har gjort for meg" er favoritten ☺️ Kommentaren var fra en elev som sleit mye med det sosiale til å begynne med, men som med litt hjelp blomstret. En riktig solskinnshistorie ☀️
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Arne Jacobsen kopp med forbokstaven på. Anonymous poster hash: bbcfa...a27
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #5 Skrevet 24. mai 2016 Bøker er alltid hyggelig. Blomster til å pynte ute med også. God te? En kurv med noe spekemat og frukt og slikt? Det jeg har fått som jeg husker best og har satt mest pris på er hyggelige kort/tegninger fra elevene med hilsninger på. Har gjemt dem i skuffen på jobb, og smiler hver gang jeg kommer over dem. Har også et stort kort hvor hver elev har skrevet en ting de setter pris på ved meg, men da var de litt eldre. Det ligger i minneboken min og kommer til å bli med meg for resten av livet. "Takk for alt det gode du har gjort for meg" er favoritten ☺️ Kommentaren var fra en elev som sleit mye med det sosiale til å begynne med, men som med litt hjelp blomstret. En riktig solskinnshistorie ☀️ Tusen takk for fine tips! Var noe sånt jeg tenkte på☺ Anonymous poster hash: af553...81c
Tyra79 Skrevet 24. mai 2016 #6 Skrevet 24. mai 2016 Jeg fikk et epletre av en klasse en gang. Tenker på gjengen hvert år når det blomstrer🌸😊!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #7 Skrevet 24. mai 2016 En bukket med villblomster og et gavekort på noe dere vet vil falle i smak. Læreren til datteren min har flere år på rad nå fått gavekort på Jakt & Friluft-butikken. Han kjøper fiskeutsyr der og blir rørende glad for gaven. Anonymous poster hash: d726b...8f5
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Kjøp noe som læreren kan bruke til noe og som passer til vedkommende. Datteren min har en lærer som trener mye. Han har blant annet fått gavekort i sportsbutikk tidligere. Et år fikk han kjølebag med grillmat. Et annet år gavekort i bokhandel. Styr unna vaser, lysestaker og kopper. De fleste voksne mennesker har jo overflod av slikt. Og særlig mannlige lærere blir neppe overbegeistret. Mange tenker nok at kopp til lærerværelset er fint, men det er jo begrenset hvor mange man trenger. Anonymous poster hash: bf15b...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå