Gå til innhold

Noen som har vært på alcudia pins? evt andre barnehotell i alcudia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt oss for ferie på alcudia pins, men er usikker siden hotellet er gigantisk. Noen som har vært der og vil dele sine erfaringer?

Anonymous poster hash: cd559...1c6
Skrevet

Seaclub , perfekt for barn :)

Anonymous poster hash: af2dc...343

Skrevet

Viva Sunrise er suverent! Vi skal selv dit i sommer. 😃

Skrevet

Viva Blue.. der er det så utrolig flott.. Lite hotell, lukket område. Nydelig mat, all inclusive lunsjen er med meny du kan velge fra. Ikke bufet... Underholding hver kveld. Skandinaviske ledere 

Skrevet

Vi har vært på alcudia pins og syns det var alt for stor. Vanskelig å få solseng ved bassenget og på stranda blåste det mye i tillegg til at det ble solsengene leid ut på ukesbasis,så det var hvertfall umulig å få solseng det.

Var ikke imponert over maten der heller hvis dere tenker all inclusive, har vært mye bedre andre steder.

Anonymous poster hash: 4fcb3...fc2

Skrevet

Viva Sunrise er suverent! Vi skal selv dit i sommer.

Vi skal dit på lördag. Gleder meg. Håper väret blir bra!

Har du värt der för? Er det bra?

Skrevet

Vi har vært på nabohotellet Viva Bahia. Vi har vært veldig fornøyde med området. Stille og rolig, også ligger jo hotellene bokstavelig talt på stranda. Veldig fint å ha med barn dit.

Anonymous poster hash: d4485...8a4

Skrevet

Vi skal dit på lördag. Gleder meg. Håper väret blir bra!

Har du värt der för? Er det bra?

Ikke siden jeg selv var barn, men var der da seks år på rad 🙈 Kjempefin beliggenhet, passe stort hotell og nå er det i tillegg nylig renovert. 👍🏼😃

Skrevet

Viva Blue.. der er det så utrolig flott.. Lite hotell, lukket område. Nydelig mat, all inclusive lunsjen er med meny du kan velge fra. Ikke bufet... Underholding hver kveld. Skandinaviske ledere

Takk, ja vurderer litt det hotellet også. Er det lenge siden du var der? Er det litt restauranter og butikker rundt selv om det ligger utenfor sentrum? Er det bra opplegg for små barn?

Skrevet

Vi har vært på alcudia pins og syns det var alt for stor. Vanskelig å få solseng ved bassenget og på stranda blåste det mye i tillegg til at det ble solsengene leid ut på ukesbasis,så det var hvertfall umulig å få solseng det.

Var ikke imponert over maten der heller hvis dere tenker all inclusive, har vært mye bedre andre steder.

Takk for innspill :) er det jeg fryktet at det blir for stort og mye kaos og kø. Tror kanskje vi dropper det hotellet. Er vel alt for mange barn i bamseklubben der også da kanskje?!

Skrevet

Takk for innspill :) er det jeg fryktet at det blir for stort og mye kaos og kø. Tror kanskje vi dropper det hotellet. Er vel alt for mange barn i bamseklubben der også da kanskje?!

Bamseklubben fungerte bra. De var delt i to grupper, en om morgenen og en etter lunsj og det var mange voksne.

I tillegg et bamseklubben kun for de skandinaviske gjestene og veldig mange på hotellet er fra Storbritannia.

Skrevet

viva sunrise er veldig bra! Vært der 3 år på rad. På fredag reiser vi til Mallorca igjen, men Cala Bona. Klart for noe nytt! Kunne godt ha bodd på Viva sunrise igjen, men litt lei av selve Alcudia etter 3 år på rad. Men reiser nok garantert tilbake dit igjen ;)

Anonymous poster hash: 039ec...fa4
Skrevet

Hva med paraiso de alcudia? Noen som kjenner til det? B)

Skrevet

Takk, ja vurderer litt det hotellet også. Er det lenge siden du var der? Er det litt restauranter og butikker rundt selv om det ligger utenfor sentrum? Er det bra opplegg for små barn?

Vi har vært der 3 ganger vi... Det er en god del restauranter rundt i området der. Og butikker osv... Og kort vei til stranden. Det jeg likte best var at det var et "lite" lukket område, og det at det var norske svenske og danske som jobbet i braneklubber. Helt utrolig flott opplegg for ungene. Barnedisco hver kveld, og annen underholdning. EN annen ting som Viva har, som ikke alle andre vi har vært på. Er at du sitter ved border på kveldsunderholdningen, ikke sånne atrier.

Du får servering ved bordet, blir kjent med kelnere... Avkjølt spisesal, hvor de serverer drikke ved bordet... Fin stil og nydelige rom=)))

Skrevet

Vi har vært der 3 ganger vi... Det er en god del restauranter rundt i området der. Og butikker osv... Og kort vei til stranden. Det jeg likte best var at det var et "lite" lukket område, og det at det var norske svenske og danske som jobbet i braneklubber. Helt utrolig flott opplegg for ungene. Barnedisco hver kveld, og annen underholdning. EN annen ting som Viva har, som ikke alle andre vi har vært på. Er at du sitter ved border på kveldsunderholdningen, ikke sånne atrier.

Du får servering ved bordet, blir kjent med kelnere... Avkjølt spisesal, hvor de serverer drikke ved bordet... Fin stil og nydelige rom=)))

Kanskje vi velger det. Ser jo veldig flott ut :) har de barneklubb der altså?

Skrevet

Kanskje vi velger det. Ser jo veldig flott ut :) har de barneklubb der altså?

yes... =) Kjempe fin barneklubb...

Skrevet

Viva Sunrise er suverent! Vi skal selv dit i sommer. 😃

Vi også..i 2 uker😁

Anonymous poster hash: a2351...56a

Skrevet

yes... =) Kjempe fin barneklubb...

Sånn type du leverer barna et par timer om dagen? Sto ikke noe om det på nettsiden..men det er jo isåfall et stort pluss B)

Skrevet

Det er bamseklubb der, så ja det skal det være.... Det var det i allefall=)

Skrevet

Var på alcudia pins og underholdningen på kvelden var fint resten ikke. Bassenga var kjempekalde, stranda var ganske skitten egentlig, mye søppel i vannet...

Kommer ikke til å reise dit igjen....det har gjort at jeg ikke skal til mallorca igjen i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: f065c...af8
Skrevet

viva sunrise er veldig bra! Vært der 3 år på rad. På fredag reiser vi til Mallorca igjen, men Cala Bona. Klart for noe nytt! Kunne godt ha bodd på Viva sunrise igjen, men litt lei av selve Alcudia etter 3 år på rad. Men reiser nok garantert tilbake dit igjen ;)

Anonymous poster hash: 039ec...fa4

Hva finns det av saker å gjöre i området rundt hotellet? Er det langt til stranden? Og hvordan er rommene? Mange spörsmål,men jeg har aldrig värt der för.

Skrevet

Sånn type du leverer barna et par timer om dagen? Sto ikke noe om det på nettsiden..men det er jo isåfall et stort pluss B)

Fant det jeg, det står at det er aktiviteter 5 dager i uken for barna. Dette er da bamseklubb...Og du kan bestille barnepass 2 dager i uken ( men det er på kvelden, hvis voksne vil spise alene feks.) Det er på star tour sine sier. Ofte har hotellene også egne opplegg som supplerer det star tour tilbyr, Så jeg føler alltid at det er bedre opplegg en det står på hotellene.

Skrevet

Var på alcudia pins og underholdningen på kvelden var fint resten ikke. Bassenga var kjempekalde, stranda var ganske skitten egentlig, mye søppel i vannet...

Kommer ikke til å reise dit igjen....det har gjort at jeg ikke skal til mallorca igjen i det hele tatt.

Anonymous poster hash: f065c...af8

Takk for info :) merker at dette hotellet utgår.

Skrevet

Hva med paraiso de alcudia? Noen som kjenner til det? B)

Var der for to år siden. Kjempefint nyrenovert hotell. Eneste minuset var at det var veeeeldig lytt mellom rommene. Kunne snakke gjennom veggen med vanlig stemme med min søster og familie på naborommet. Det var greit, men hadde ett par på andre siden som hadde sex hver kveld og de kunne like gjerne vært i samme rom🙈Godt min datter sov tungt😜

Anonymous poster hash: cafee...dc6

Skrevet

Hadde bestemt oss for ferie på alcudia pins, men er usikker siden hotellet er gigantisk. Noen som har vært der og vil dele sine erfaringer?

Har vært på Alcudia pins😃.Vi stortrivdes!Basseng rett utenfor,kunne nesten stått på terrassen og hoppet i bassenget.God biffrestaurant i område.Absolutt å anbefale😃😃

Anonymous poster hash: cca7c...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...