Gå til innhold

Gravid utenfor livmor!

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg var så uheldig og opplevde dessverre at et foster var dødt i livmor og ett levende utenfor rett før jul 2015. Måtte fjerne den ene egglederen min og vi har nå prøvd siden februar-mars igjen, og lurer på om det er flere her som har opplevd at det tar lengre tid å bli gravid med en eggleder? Har fått påvist PCO uten S, og nærmer oss 2 år med prøving!

Lurer derfor på om det er noen erfaringer her inne? Jeg er inne i min tredje kur med femar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144276908-gravid-utenfor-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!I nesten same båt..Ein eggleder inntakt,36 år og er no i 6 pp og lurer på kor mykje det påvirker at eg har berre ein eggleder.Skulle tru det då tok lengre tid i og med at det nokre måneder er eggløysing på "feil" side. No vurderer eg legetime og evt henvisning..kan jo det etter 6 mnd når ein er over 35 år.

Jeg har også lest så mye forskjellige. Noen mener den egglederen som er igjen tar over jobben for den andre men jeg er ikke 100% sikker. Mens noen mener man bare har eggløsning annehver mnd.

Ja, eg trur nok ikkje det er heilt sånn at den fungerende tar over. Kjenner tydleg kva side det "jobbast" på. Dei to siste mnd på høgre side der alt (ssv?) er i orden med meg. Synes eg har kjent flest mnd på venstre side der eggleder mangler..Men jammen hadde det vore fint om det var sånn at den inntakte tok over!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...