Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Hvor lang tid tar det fra Oslo og ned med ferje og bil? Hvor mange dager bør man sette av til besøk i legoland og løveparken? Hva mer bør man oppleve der nede? Bør man sette av en uke? Anonymous poster hash: aafe1...47f
klg,2 boys now:) Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Vi tok Kiel ferga,den tar ett døgn.så kjører en over til billund.det tar ca 3 timer.vi hadde 1,5 dag i legoland og 1 dag i løveparken.mer enn nok
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Vi tok Kiel ferga,den tar ett døgn.så kjører en over til billund.det tar ca 3 timer.vi hadde 1,5 dag i legoland og 1 dag i løveparken.mer enn nok Oi, ikke lenger? Vi var i Dyreparken i Kristiandssand i fjor og da hadde vi 3 dager i parken. Kunne fint vært flere dager. Anonymous poster hash: aafe1...47f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Legoland er ganske liten, 1,5 dag holder lenge. Ungene her elsker Lalandia, badelandet, hyttene, lekeplassene, alle barna de blir kjent med, maten i restauranten der, lekelandet osv, så vi har kjøpt pakkeløsningen til Colorline. Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg kjørt til Larvik og tatt fergen derfra, den tar 4 timer. Greit å ha 5-7 dager i Danmark synes jeg, greit å finne roen og ikke trenge stresse til ting hver dag. http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/lalandia_feriesenter_i_billund Anonymous poster hash: 093f2...eb7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Oi, ikke lenger? Vi var i Dyreparken i Kristiandssand i fjor og da hadde vi 3 dager i parken. Kunne fint vært flere dager. Anonymous poster hash: aafe1...47f Dyreparken er kjempestor i forhold til legoland..... Anonymous poster hash: 093f2...eb7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Legoland er ganske liten, 1,5 dag holder lenge. Ungene her elsker Lalandia, badelandet, hyttene, lekeplassene, alle barna de blir kjent med, maten i restauranten der, lekelandet osv, så vi har kjøpt pakkeløsningen til Colorline. Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg kjørt til Larvik og tatt fergen derfra, den tar 4 timer. Greit å ha 5-7 dager i Danmark synes jeg, greit å finne roen og ikke trenge stresse til ting hver dag. http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/lalandia_feriesenter_i_billund Anonymous poster hash: 093f2...eb7 Bor man da i/ved Lalandia hele uken, eller anbefales det å bo et annet sted de andre dagene? Anonymous poster hash: aafe1...47f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 Bor man da i/ved Lalandia hele uken, eller anbefales det å bo et annet sted de andre dagene? Anonymous poster hash: aafe1...47f Vi har bodd i Lalandia hele uken, flotte hytter der, og litt pes å pakke ned og flytte på seg. Ungene flytter jo inn i hytta, pakker ut bamser og tegnesaker, gjør den til sin I Danmark er avstandene så små og veiene så gode at man ikke trenger bo flere steder, bare og reise dit man vil og tilbake til hytta igjen. Anonymous poster hash: 093f2...eb7
klg,2 boys now:) Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Det er ingenting annet der enn legoland og lalandia så lurt å ligge der.1,5 dag i parken var mer enn nok..brukte mye tid i kø også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå