Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #26 Skrevet 23. mai 2016 Jupps :/ Snakk om å synke lavt.. Kjeder meg maks når man har vært inne i to døgn pga regnvær og sykdom Du ga meg en god latter i hvert fall det var nå en veldig uskyldig trolletråd da Anonymous poster hash: 7a66d...79c
<3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mai 2016 #27 Skrevet 23. mai 2016 Hahaha ja nå fikk jeg meg hvert fall en god latter. Men bare slapp av. Det er mange flere her som troller i tide og utide. Denne var jo bare søt og teit Anonymous poster hash: 4432d...141 Joda, men har syntes det å trolle er skikkelig teit Men desperat etter å få noe til å skje Glad ungene skal i bhg igjen i morgen (Y) Håper på langt mindre regn enn i dag, så jeg kan finne på ting utenfor eget hjem.. Husarbeid står man jo uten når man kun går hjemme noen dager
<3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mai 2016 #28 Skrevet 23. mai 2016 Oi oi oi, 2 regler har du brutt Denne og Det er ikke tillatt å svare seg selv i innlegg, ved å for eksempel starte en tråd som anonym og deretter svare under brukernavn for å booste egen tråd eller skape debatt. Moderatorene kan se IP-tallene ved hvert innlegg, og selv om dette ikke forteller hvem som står bak (ettersom det kun er en rekke tall som de ikke kan søke på) vil det være lett å se om flere innlegg under hverandre er skrevet av den samme personen uten å måtte sjekke AB. Innleggene som besvarer egen post vil da kunne bli slettet Anonymous poster hash: 7a66d...79c Se der ja pokker å delvis moro så lenge det varte da (beklager moderatorer, men jo det ble så smått moro )
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #29 Skrevet 23. mai 2016 Takk og lov! Følte enda et håpløst tilfelle krøp nedover ryggmargen på meg. Nå kan jeg sove godt i natt. Ha, ha, ha! Anonymous poster hash: 480f3...cc4
<3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mai 2016 #30 Skrevet 23. mai 2016 Takk og lov! Følte enda et håpløst tilfelle krøp nedover ryggmargen på meg. Nå kan jeg sove godt i natt. Ha, ha, ha! Anonymous poster hash: 480f3...cc4 Hehe neida, bare noen som kjeder seg maks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå