Gå til innhold

Klarte ikke vente lenger.... 1 dag over IKM

Anbefalte innlegg

Å nå sitter jeg og gråter, for her er det to striper😭❤️ Men har hatt bittesmå blødninger (ikke daglig) men lys brun utflod siden forrige mandag, så jeg har vært utrolig redd for at det kanskje er over og ut.. Men guri, så ydmyk og takknemlig jeg er.. Første forsøk, igjen.. Jeg er så uendelig glad! Tankene mine går til alle de som sliter med å få spire/baby - jeg er mektig imponert over driven og motivasjonen deres!!! Sterke flotte damer! Griner her av glede, og nesten litt vemod for dere andre! Måtte det drysse ut over hele landet, spirestøv i hver en krok!!❤️❤️❤️

Fortsetter under...

Fine du, gratulerer så mye!

Alle vi som prøver kan levende sette oss inn i gleden du føler nå :)

Rart her inne, på dette forumet, hvor stor glede eller sorg man kan føle for totalt ukjente mennesker. Det er en egen "spenning" på 'bli gravid' forumet. Et hav av følelser, ønsker, drømmer, motgang og heldigvis mye medgang :)

Gratulerer så mye igjen, og lykke til med ni magiske måneder :)

Sterke fine damer ??? Hva vet du om det ?? Man har ikke akkurat noe valg ....

Anonymous poster hash: 3c4fe...7b3

Og hva slags kommentar var det? Hun viser ydmykhet over hvor tøffe vi må være som står på! Og tøff eller ei, hun mente kun godt. Hilsen ei som har prøvd i 2 år og tok meg ikke nær av det hun skrev,tvert imot..

Gratulerer så mye med spiren og håper du får en flott svangerskap! Send gjerne litt støv hit og 😊😊👍

Sterke fine damer ??? Hva vet du om det ?? Man har ikke akkurat noe valg ....

Anonymous poster hash: 3c4fe...7b3

Beklager, det er vanskelig å finne de riktige ordene. Det er et sårbart tema og lett å tråkke feil. Ikke meningen å fornærme eller såre noen.

Annonse

Og hva slags kommentar var det? Hun viser ydmykhet over hvor tøffe vi må være som står på! Og tøff eller ei, hun mente kun godt. Hilsen ei som har prøvd i 2 år og tok meg ikke nær av det hun skrev,tvert imot..

Gratulerer så mye med spiren og håper du får en flott svangerskap! Send gjerne litt støv hit og 😊😊👍

Enig med Bamsemoms! Har selv prøvd i snart 2 år, og tenkte selv "jeg har jo ikke akkurat noe valg", men ble på ingen som helst måte fornærmet eller såret. En helt tydelig velment kommentar!

Gratulerer så masse med spire i magen Drømmer om flere, og jeg tar også gjerne i mot masse babystøv☺️❤️

Endret av Solan85

Ja det var positivt at du er ydmyk overfor oss som prøver lenge. Er så slitsomt med de som tar det for gitt at det er så enkelt å bli gravid. En kan bli litt bitter når det tar lang tid og andre blir gravid uten å prøve engang... Godt med noen med litt empati!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...