Gå til innhold

Sex på soverom med speil. Hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer vil veldig gjerne ha glassdører på skyvedørsgarderoben på soverommet fordi han mener det kommer til å piffe opp sexen. Jeg synes det virker litt harry og har enn så lenge sagt nei. Er det "hot or not" med store speil på soverom?

Anonymous poster hash: c4293...787

Fortsetter under...

Skrevet

Exen hadde et speil på et av sine garderobeskap, ikke så stort. Jeg så heldigvis ikke noe i det :P men han tente veldig på det:-)

Anonymous poster hash: d01f4...671

Skrevet

Nei, nei, nei!

Anonymous poster hash: 50acc...1b3

Skrevet

Ikke hot. Man kan godt bruke speil ellers for litt ekstra piff, men min erfaring er at på soverommet tar speil bort fokuset på opplevelsen og mer fokus på det visuelle. Men nå er jo noen mer visuell enn andre også, da.

Et kompromiss er kanskje å bruke speil på f.eks. bad til forspillet?

Anonymous poster hash: 56f79...b78
Skrevet

Kanskje da jeg var tjue og heit

Ikke nå når jeg er førti og feit

Anonymous poster hash: aa87c...a5e

Annonse

Skrevet

Menn er ofte mer visuelle enn oss, de kan jo tenne bare ved å se en pupp eller en naken kropp, mens jeg har ennå til gode av å bli kåt av bilde av en ereksjon.

Så, om mannen ville hatt et speil kunne han fått det, så lenge det er en skapdør. Speil i taket hadde jeg nok sagt nei til...

Anonymous poster hash: 7022c...78a

Skrevet

Jeg elsker å se meg selv ha sex, så ja til det. 😊

Anonymous poster hash: d38b1...1da

Skrevet

Nei, samboeren her ville gjerne ha det samme, men jeg ville ikke vite av det, jeg er rett og slett ikke SÅ komfortabel med eget utseende, at jeg vil se meg selv ha sex :P Men vi har speil på badet, av den typen som viser full str, kan fint delta på å ha sex foran det, da i stilling som utgjør at jeg selv slipper å se i det.

Anonymous poster hash: 413ab...cc7
Skrevet

Jeg hadde speil på skapet før mannen kom inn i bildet, og han elsker det! Jeg syns det var litt ukomfortabel i begynnelsen, men har lært meg å like at han ser på ;) Så lenge jeg slipper å studere det selv😂

Anonymous poster hash: da76c...2a7

Skrevet

Vi har speil på skapdører og bruker det i innimellom. Mannen mer enn meg. Jeg har ikke noe behov for å studere valkene mine hoppe opp og ned, men om han vi se så bryr jeg meg lite. Plager meg på ingen måte. Må påpeke at speilene ikke ble satt opp fordi han ville ha se oss ha sex. Speilene var der da vi flyttet inn.

Anonymous poster hash: f21cd...f66

Skrevet

Med mindre dere er vakre fra alle vinkler, så nei.

Annonse

Skrevet

Vi ser veldig bra ut begge to, tenner visuelt begge to, og liker å teste ut nye/rare stillinger. Så vi elsker speil. Men vi har kroker på vegg og i tak, og monterer opp speil ved spesielle anledninger. Hadde vi hatt speil hele tiden, ville det blitt for dagligdags.

Dessuten gir det dårlig energi i soverommet å ha speil (feng-shui).

Anonymous poster hash: c2a9d...e4f

Skrevet

Hot det da. Jeg liker godt å se oss ha sex. Jeg bruker ikke akkurat tiden til å studere flesket.

Liker godt å kunne kikke litt i speilet og få øye på meg selv som suger den deilige store kuken til mannen min. Det ødelegger ikke opplevelsen å få tilført noe visuelt, som en annen her over sier.. For meg høres det rart ut. Det visuelle forsterker opplevelsen syns jeg.

Anonymous poster hash: fe3bc...17b

Skrevet

Vi har speilskap på en hel vegg. Tenker ikke på det. Om gubben titter så er han hvertfall diskret.

Skrevet

Vi ser veldig bra ut begge to, tenner visuelt begge to, og liker å teste ut nye/rare stillinger. Så vi elsker speil. Men vi har kroker på vegg og i tak, og monterer opp speil ved spesielle anledninger. Hadde vi hatt speil hele tiden, ville det blitt for dagligdags.

Dessuten gir det dårlig energi i soverommet å ha speil (feng-shui).

Montere speil før sex? 😳

Det var et helt nytt nivå av selvelsk.

Anonymous poster hash: 1540a...59f

Skrevet

Vi har nylig flyttet. Er speil på hele garderoben her.. Det skal bort! Jeg avskyr meg selv og vil ikke se meg naken. Iallefall ikke ha sex. For meg blir det not...

Anonymous poster hash: 99573...ac2

Skrevet

Hvis man ser bort ifra det med sex så er det visst forstyrrende å ha store speil på soverommet med tanke på søvnen. Når man beveger i søvne så forstyrrer speilbildet av bevegelsen søvnen. Har hørt om folk som opplever å sove mye bedre når de har tatt ut speilet.

Anonymous poster hash: e7410...fa7

Skrevet

Nope, hater kroppen min og vil helst ikke se den i speilet under sex. Total turn-off her i gården.

Skrevet

Montere speil før sex? 😳

Det var et helt nytt nivå av selvelsk.

Vi er nok over gjennomsnittet selvelskende. Uten at jeg ser noe galt i det.

Er det feil å planlegge sex?

Har forøvtig forklart hvorfor vi ikke har speil hele tiden, det er ikke anbefalt på soverom..

Skrevet

Vi er nok over gjennomsnittet selvelskende. Uten at jeg ser noe galt i det.

Er det feil å planlegge sex?

Har forøvtig forklart hvorfor vi ikke har speil hele tiden, det er ikke anbefalt på soverom..

Nope! Intet galt med det. Egentlig befriende med mennesker som tør elske seg selv mer enn de fleste.

Carry on 😘

Skrevet

NOT! Det er veldig 90-talls!

Anonymous poster hash: 1b2f1...a4e
Skrevet

Hot 😍

Anonymous poster hash: 3671c...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...