Gå til innhold

Hva har man i vaskevannet når man vasker vinduer?? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe😶

Anonymous poster hash: 17e50...261

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker noen dråper zalo el sunlight og litt salmiakk. Da min erfaring er at jeg får renest vinduer på den måten. Jeg har prøvd så mange ting og folk er fornøyd med ulike midler. Vet noen bruker bare vann og microfiberklut, noen bruker nylonvask og noen dette jif vindussystemet som er kommet. Og sikkert mye annet også. Så du har mange valgmuligheter 😉

Skrevet

Jeg bruker noen dråper zalo og en dæsj salmiakk. :)

Anonymous poster hash: 46b8b...d7a

Skrevet

Utvendig vasker jeg først med Ajax e.l i vannet. Så vasker jeg over med fuktig microfiberklut. Tørker over med tørr microfiber til slutt.

Innvendig bruker jeg først fuktig microfiber, så tørr.

Anonymous poster hash: bae18...a4a
Skrevet

Det er en god gammel traver som heter "nylonvask". Det er en tube. Man tar litt i vannet og "visper det ut" med hånda. Funker som bare det!

Anonymous poster hash: 1937e...6de

Annonse

Skrevet

Jeg bruker noen dråper zalo el sunlight og litt salmiakk. Da min erfaring er at jeg får renest vinduer på den måten. Jeg har prøvd så mange ting og folk er fornøyd med ulike midler. Vet noen bruker bare vann og microfiberklut, noen bruker nylonvask og noen dette jif vindussystemet som er kommet. Og sikkert mye annet også. Så du har mange valgmuligheter

Får samme gode resultat om du bytter ut salmiakken med eddik, etter min erfaring, og så er det mer miljøvenlig :)

Noen dråper zalo/sunlight + en god dæsj eddik.

Anonymous poster hash: 6a579...135

Skrevet

Nylonvask, vaskeskinn og nal.

Anonymous poster hash: 64cdf...5c2

Skrevet

Zalo og salmiakk. Blir skinnende rent :)

Skrevet

En dråpe Yes, det er det hele.

Anonymous poster hash: 7fa67...ecb

Skrevet

For å få best resultat når man vasker vinduer bør man ha to bøtter med vann,den ene med såpe (jeg sverger til nylonvask)og egen klut til den. Også en annen bøtte med salmiakk eller eddik med en glassklut. Vask først med såpebøtta også den andre bøtta og kluten etterpå. Da slipper du striper etter bla nal.

Anonymous poster hash: ff879...7aa

Skrevet

For å få best resultat når man vasker vinduer bør man ha to bøtter med vann,den ene med såpe (jeg sverger til nylonvask)og egen klut til den. Også en annen bøtte med salmiakk eller eddik med en glassklut. Vask først med såpebøtta også den andre bøtta og kluten etterpå. Da slipper du striper etter bla nal.

En slipper striper hvis man har en skikkelig nal og

Anonymous poster hash: cc832...4b9

Skrevet

Vindusvaskemannen på jobben sier zalo og salmiakk. Kun ørsmå mengder da.

Og pusse over med avispapir til slutt.

Anonymous poster hash: f49b1...4f9

Annonse

Skrevet

første runde salmiak og zalo for å få av møkka. så helt rent van. tilslutt tør pussefille

Skrevet

Det er en god gammel traver som heter "nylonvask". Det er en tube. Man tar litt i vannet og "visper det ut" med hånda. Funker som bare det!

Anonymous poster hash: 1937e...6de

Det bruker vi også.

Ingenting er som nylonvask!

Skinnende rene vinduer.

Anonymous poster hash: 8a7ce...664

Skrevet

Takk!☺Ble zalo og salmiakk, og vinduene ble strålende ren!😊

Anonymous poster hash: 17e50...261

Skrevet

Zalo og salmiakk og kärcher vindusvaskemaskin her.

Jeg har gått fra å aldri gidde å vaske vinduer til å elske det! 👏🏼😂

Anonymous poster hash: 702f0...915

Skrevet

Brukte Jif vindusvask før jeg fikk meg Kärcher vindusvasker, -ble en helt ny hverdag! 👍🏼😃 Til og med mannen synes det er morsomt å vaske vinduer...

Skrevet

God, gammeldags nylonvask. Og avispapir til å fjerne striper.

Og så skal man selvsagt aldri pusse vinduer når det er sol.

Skrevet

Jeg har dampvasker med nal og bruker ikke såpe eller salmiakk, men før brukte jeg bare salmiakk da jeg ikke liker såperester på vinduet

Anonymous poster hash: 82d0e...77d

Skrevet

Først en runde med zalo-vann (ikke mange dråpene zalo) for å fjerne det verste, gjerne to runder med den filla. Bor nær en vei, så det kan være ekstremt møkkete på vinduene på den siden etter vinteren. Deretter vindusfille i egen bøtte med jif vindusvask, heller ikke mye av den såpa i vannet. Avslutter med nal horisontalt, tørker av nalen med tørr fille mellom hvert strøk. Får skinnende rene vinduer uten striper! Fort går det også ;)

Skrevet

Zalo

Anonymous poster hash: 6f4f8...7fb

Skrevet

En slipper striper hvis man har en skikkelig nal og

Blir ikke like bra. Med metoden jeg har beskrevet kan en til og med vaske i solsteika.

Skrevet

Bruker kun vann og salmiakk. Skinnende rene vinduer :)

Anonymous poster hash: bd9d8...e63

Skrevet

Blir ikke like bra. Med metoden jeg har beskrevet kan en til og med vaske i solsteika.

Jeg har aldri problemer med nalmerker. Men det har kanskje mer med at jeg har vasket mye vinduer, jobbet for et renholdsfirma tidligere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...