Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Den siste tiden har det vært noen plakater med godteri som tekst på facebook. Tenkte å prøve meg på en slik til en konfirmasjon i morgen. Trodde jeg hadde lagret disse bildene, men hadde bare lagret et😕 Noen som har lagret noen slike bilder eller har linker til tilsvarende? Trenger flere ideer og må prøve å mikse sammen noe som passer konfirmanten. Eks: ville gjerne gi deg en tur til (kinagodteripose) eller (cubasjokolade).Hadde ikke (extra tyggispakke) penger så...... Håper noen klarer å forstå hva jeg mener😉 Anonymous poster hash: 58cdb...6d2
klg,2 boys now:) Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Ååå nå forstår jeg hvordan det har vært evig lange taler med alle disse sjokoladen på konfirmasjonen i år🙈 Ett tips om det er det som er planen din fatt deg i korthet,de første 2-3 er morsomme etter det ble det bare slitsomt
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Ååå nå forstår jeg hvordan det har vært evig lange taler med alle disse sjokoladen på konfirmasjonen i år🙈 Ett tips om det er det som er planen din fatt deg i korthet,de første 2-3 er morsomme etter det ble det bare slitsomt Tenker å lage som en plakat å sette på gavekortet samme med gaven😊 Ingen lang tale nei😊 Anonymous poster hash: 58cdb...6d2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Denne lagret jeg fra en Facebook-gruppe Anonymous poster hash: 8d45f...635
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Så kult! :-) har aldri sett det før men stilig med en ny vri. Noen forslag: Ønsker og gi deg en gave med en liten "Twist". kansje du vil begynne med en ny "Hobby". Nå er du ikke lenger en liten "Gomp" Nå skal du starte nye " Eventyr" Bare ikke få deg jobb på "Søppeldynga" Kansje du kommer til og få mange "Biler" Bare noen forslag, hehehe. Anonymous poster hash: d2148...8d6
februarprins2013 Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Denne lagret jeg fra en Facebook-gruppe Anonymous poster hash: 8d45f...635 så kul
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Denne lagret jeg fra en Facebook-gruppe Anonymous poster hash: 8d45f...635 Dette er samme bilde som jeg hadde lagra😊 Har vært å handla plakat og stasjonære nå. Blir gøy å se resultatet😊 Anonymous poster hash: 58cdb...6d2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 Så kult! :-) har aldri sett det før men stilig med en ny vri. Noen forslag: Ønsker og gi deg en gave med en liten "Twist". kansje du vil begynne med en ny "Hobby". Nå er du ikke lenger en liten "Gomp" Nå skal du starte nye " Eventyr" Bare ikke få deg jobb på "Søppeldynga" Kansje du kommer til og få mange "Biler" Bare noen forslag, hehehe. Anonymous poster hash: d2148...8d6 Takk for gode tips;-) Skal flette dem litt sammen her:-) Anonymous poster hash: 58cdb...6d2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Håper vi får se resultatet ☺ Anonymous poster hash: d2148...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå