Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur eg ser ein svaak strek med både deg utolmidig og deg prøvedokka 😄 krysser fingrane for at dei blir sterkare 👌 korr mange dpo er dokke?

Takk! Håper det!

Er bare 5 dpo. Kanskje 7 dpo. Litt usikker ettersom hvis det er en spire der.

Spennende å se søndg/tirs :-)

Hvor har dere kjøpt de hcg testene? Vurderer å kjøpe fra ebay, men redd det tar så lang tid? :)

Jeg kjøpte mine på ebay. Både stav og strimler. Fungerer gull!  Sparer masse penger når man er litt testoman. 

Kommer helt an på hvilken selger man bestiller fra, men mine kom etter litt over 1 uke begge ganger  :D

Trur eg ser ein svaak strek med både deg utolmidig og deg prøvedokka krysser fingrane for at dei blir sterkare korr mange dpo er dokke?

Må si meg enig her ang begge to! Disse ligner på den første jeg tok, og mine ble sterkere for hver dag.

Krysser fingrene for dere begge! 

Annonse

Hvor har dere kjøpt de hcg testene? Vurderer å kjøpe fra ebay, men redd det tar så lang tid? :)

Kjøpte fra ebay ,tok ett par uker. Billigtesterer raskere, men iigjen dyrere

. Er du lur kan du jo virke litt stressa og stikke innom helsestasjon eller legekontor. Gratis der ;)

Må si meg enig her ang begge to! Disse ligner på den første jeg tok, og mine ble sterkere for hver dag.

Krysser fingrene for dere begge!

Takk! Føler noe foregår nå. Og stirrer mye på testene og er sikker på at jeg ser streken :) håper vi alle har rett ;)

Annonse

Kjedelig prøvedokka 😔 hadde tru på at det kunne være noko.

Her er det lite nytt! Sidan eg har flust i kinatester testa eg idag også, negativ. 11DPO. Testen burda blitt litt positiv no dersom det hadde vore noko.

Kjøpt One step gv test som så vidt viser strek. Og skal være følsom på 10... butikktest på utvannet så man veldig godt.

Håper for deg litt til :)

Kjøpt One step gv test som så vidt viser strek. Og skal være følsom på 10... butikktest på utvannet så man veldig godt.

Håper for deg litt til :)

Har sjølv tester på 10 men det var 25 som viste først.

Anonymous poster hash: 50ba1...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...