Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Positiv cbd 1-2 på lørdag, og sterkere tester for hver dag! Så her er det spire på gang  :babysmokk: 

Tidvis stikninger i magen, veldig sliten og veldig ømme pupper som i følge mannen har økt betydelig i størrelse  :eeeh:

Veldig moro å overraske han på lørdag. Han har i flere år pratet om at han har "elitesoldater". Kommer nok til å få høre det i flere år til ja :legrine:

Gratulerer ! så herlig! :)

Fortsetter under...

Kan noen hjelpe å forklare meg litt her:

El testing. 

Jeg vet når den er positiv. Det ser man klart på bildet! SOm dere ser, har mine tester veldig svak strek ellers eller el. MEN så er jeg litt forvirra! 

sterkeste er tatt 26.april kl 1830 dette er el dagen (2 dager forsinket ut ifra antall dager)

Den svakere etterpå er tatt kl 08 27 april.

Så har vi vært bortreist og tok ny i dag kl 16. 

Syntes den har holdt seg veldig sterk. Pleier å være veldig svak nå. Erfaringer?

Kan umulig være gravid allerede nå. trodde el skulle være her tirsdag, men testen ble aldri pos før på torsdagen. Så er jo bare 3 dpo...

http://i64.tinypic.com/15oz6vt.jpg[/img]

Endret av Utålmidig.no

Er på pp 2 tror jeg :)

12 dpo idag, testet sist på fredag , da var den negativ. Jeg har tullet litt med syklusen min så jeg ble litt sjokkert da jeg fikk el-slim på fredag (heldigvis fikk vi lagt inn aksjer i helgen også just in case.
Da jeg gikk gravid med nr 1 gikk jeg to uker over ikm før jeg fikk positiv test, så vet jeg produserer seint hcg :( Skikkelig irriterende !!
Fortsatt på symptomjakt, idag er jeg litt støl i magen fortsatt, men det er det eneste. Skal ha mensen om to dager (eller en uke, usikker pga rot) og den BØR IKKE komme ! :D

Er på pp 2 tror jeg :)

12 dpo idag, testet sist på fredag , da var den negativ. Jeg har tullet litt med syklusen min så jeg ble litt sjokkert da jeg fikk el-slim på fredag (heldigvis fikk vi lagt inn aksjer i helgen også just in case.

Da jeg gikk gravid med nr 1 gikk jeg to uker over ikm før jeg fikk positiv test, så vet jeg produserer seint hcg :( Skikkelig irriterende !!

Fortsatt på symptomjakt, idag er jeg litt støl i magen fortsatt, men det er det eneste. Skal ha mensen om to dager (eller en uke, usikker pga rot) og den BØR IKKE komme ! :D

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg  :5:

Positiv cbd 1-2 på lørdag, og sterkere tester for hver dag! Så her er det spire på gang  :babysmokk: 

Tidvis stikninger i magen, veldig sliten og veldig ømme pupper som i følge mannen har økt betydelig i størrelse  :eeeh:

Veldig moro å overraske han på lørdag. Han har i flere år pratet om at han har "elitesoldater". Kommer nok til å få høre det i flere år til ja :legrine:

Åååå !!!! :danse:  Gratulerer såååå masse !!! :D Heldige deg !

Annonse

Positiv cbd 1-2 på lørdag, og sterkere tester for hver dag! Så her er det spire på gang :babysmokk:

Tidvis stikninger i magen, veldig sliten og veldig ømme pupper som i følge mannen har økt betydelig i størrelse :eeeh:

Gratulere so mykje 😀 korr kjekt 👏 håper vi andre kjem etter 😄

Gratulerer så mye BubbleBee! Gode nyheter på en mandag! :D 

Utålmidig.no: Det ser ut til at den tredje fra bunn er positivsom du sier. Husk at EL kommer mellom 12-36 timer etter dette :) Mine tester holder seg ganske sterke, men ikke positive en stund etter EL. Så det er nok helt vanlig :) 

Eg ser ein kvit strek prøvedokka. Usikker kva det betyr dessverre?

Den hvite streken er enden på testen, om du ser nøye, ser man et det er en brett der.

Jeg ser dessverre ikke noen strek, men så sitter jeg med mobil, så ser ikke så godt :)

Håper det er en strek der :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 265d3...2c8

Annonse

Gratulerer så mye BubbleBee! Gode nyheter på en mandag! :D

Utålmidig.no: Det ser ut til at den tredje fra bunn er positivsom du sier. Husk at EL kommer mellom 12-36 timer etter dette :) Mine tester holder seg ganske sterke, men ikke positive en stund etter EL. Så det er nok helt vanlig :)

Ok. Takk :-)

Bare så merkelig når de andre pp har vært supersvak dagen etter. Enda like sterk. 4 dpoi dag.

Rare greier dette med kroppen altså!

Den hvite streken er enden på testen, om du ser nøye, ser man et det er en brett der.

Jeg ser dessverre ikke noen strek, men så sitter jeg med mobil, så ser ikke så godt :)

Håper det er en strek der :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 265d3...2c8

Sjølvsagt 🙈 forstår ikkje kva eg tenkte 🙈

Helt oppspilt her jeg sitter. Igår kveld hadde jeg kjempemye murring, heeelt sikker på at TR ville komme ila dagen idag eller imorgen (sånn som hun skal dersom den første TR-turen var den ''riktige'') Meeen, idag har jeg ikke kjent en drit, utenom at jeg er kvalm (helt normalt til å være meg i dagliglivet). Så krysser fingrene mens jeg holder pusten. Dersom jeg kommer gjennom de neste dagene uten spor til TR kan jeg puste litt mer lettet. Måtte bare teste idag tidlig, den var jo såklart negativ, virkelig blendahvit (tester med de billigstrimlene som måler 25(ettellerannet) og ikke 10 da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...