Gå til innhold

Jeg ønsker at mine barns dyner (sommer og vinter) ikke brukes av andre, er det veldig sært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dynene vaskes uansett blir jo arbeidet det samme uansett om de har maskin eller ikke.

Anonymous poster hash: 7cfd0...36b

Hvis man må ta dem med til vaskeri då er da det mye mer pes!

Anonymous poster hash: 5907b...b56

Skrevet

Hvis man må ta dem med til vaskeri då er da det mye mer pes!

Anonymous poster hash: 5907b...b56

Ja, men det må gjøres like ofte uansett. Det er jo ikke slik at dynen til stebarn ikke trenger vask hvis det er en ny dyne.

Skrevet

Jo, selvsagt. De har kommet langt etter at vi flyttet sammen. Men det er faktisk vanskelig, utrolig nok. De tar det ikke helt til seg, men det er kanskje ikke så rart hvis det skurer og går både hos mor og med far. Jeg må være den som passer på og da blir det jo bare små drypp. Men det går fremover. Uansett, dynene er jo et aktuelt "problem" pr idag.

Anonymous poster hash: e7b22...c95

Jeg syns du er sær. Men vi har jo alle vårt. Forklar for mannen at du vil at alle har egne dyner. Vask den aktuelle dyna og kjøp nye dyner til stebarna. Altså far da. Så må jo han bestemme hvor mye penger han legger i det, men lurt å understreke at det ikke bør være så stor forskjell. Skjønner godt at mannen din tar den dyna han finner i huset når ungen hans fryser. Hadde gjort det samme. Jeg hadde tenkt at vi er en familie og deler på de fleste ting.

Anonymous poster hash: b4991...adf

Skrevet

Ja, men det må gjøres like ofte uansett. Det er jo ikke slik at dynen til stebarn ikke trenger vask hvis det er en ny dyne.

Hvor ofte må det gjøres da?

Anonymous poster hash: 9f9f4...d8e

Skrevet

Enig med HI.

Men vi bruker dynen til stebarnet når vi har overnattings gjester. Hun er 15 år , og synes det er helt greit . Ikke ønsker hun å bruke dynen til småsøsken heller . De syns hun er ekle. Må vaskes før hun vil bruke de. Vi vasker naturligvis hennes, om noen har lånt den. Alle har 1 dyne hver .

Anonymous poster hash: b52a1...701

Skrevet

Enig med HI.

Men vi bruker dynen til stebarnet når vi har overnattings gjester. Hun er 15 år , og synes det er helt greit . Ikke ønsker hun å bruke dynen til småsøsken heller . De syns hun er ekle. Må vaskes før hun vil bruke de. Vi vasker naturligvis hennes, om noen har lånt den. Alle har 1 dyne hver .

Anonymous poster hash: b52a1...701

Fullstendig fjollete å vaske en dyne fordi noen andre har brukt den. Det gjøres ikke på hoteller heller. Man bruker vel sengeklær??

Anonymous poster hash: dbe66...e46

Skrevet

Jo, selvsagt. De har kommet langt etter at vi flyttet sammen. Men det er faktisk vanskelig, utrolig nok. De tar det ikke helt til seg, men det er kanskje ikke så rart hvis det skurer og går både hos mor og med far. Jeg må være den som passer på og da blir det jo bare små drypp. Men det går fremover. Uansett, dynene er jo et aktuelt "problem" pr idag. Anonymous poster hash: e7b22...c95

Det er bra!

Jeg skjønner forøvrig dette med dynene, og ville tatt med faren deres på dyneshopping, slik at stebarna også fikk gode merkede dyner hos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...