Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 De har ok sommerdyner og gode dundyner for vinteren. Jeg har skrevet forbokstaven i hver av dynene deres fordi jeg ønsket at de hadde hvert sitt dynepar. Så flyttet jeg sammen med samboeren og da jeg skulle skifte vekk dundynene nå fant jeg den ene sommerdynen til barna mine som gjestedyne og den andre hadde datteren hans. Jeg husker han sa at datteren hadde så kald dyne i høst så han måtte finne en annen til henne. Men altså.. Jeg har jo valgt å legge penger i mine barns dyner. Er det da veldig sært å ønske at ingen andre bruker de dynene? At vi kjøper enda flere dyner for gjestebruk og at han må kjøpe ny dyne til datteren neste høst hvis de han hadde fra før er for kalde? Anonymous poster hash: e7b22...c95
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Ja du er dær. Anonymous poster hash: f07dc...b59
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Barnas dyner bryr ikke jeg meg om, men min egen dyne liker jeg å ha for meg selv.... Anonymous poster hash: 2e033...b22
Ditalen Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Du er ikke sær Jeg hadde blitt lettere irritert hadde noen tatt dynene til barna mine
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Haha, ja det er sært og grenser til nevrotisk. Jeg ser for meg at ungene dine også slipper å dele godteposen sin med noen, at godteriet bare er ungen sitt, og at det skal den få kose seg med alene. (du sier dette høyt til venner og andre barn). Am I getting warm....? Anonymous poster hash: c8178...11e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Jeg er i tilfelle like sær. Har to stebarn, og ingen av de får bruke mine barns dyner, som jeg også la en del penger i før jeg og mannen møttes. (Det ene stebarnet er sengevæter, hvis det gjør meg mindre sær.) Anonymous poster hash: b383a...2b4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Ingen får bruke min dyne heller, forresten. Den er bare min. Anonymous poster hash: b383a...2b4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Jeg synes det er skikkelig sært. Ville aldri i verden brydd meg om at et annet barn lånte dynen til barnet mitt. Klarer ikke en gang å sette meg inn i følsen av å bry seg om slikt. Anonymous poster hash: c48ed...acc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Ingen fårbrulke mine dyner og gutt'n har sine. Som lagres på hans rom. Hater tanken på å dele dyne😛 Anonymous poster hash: 7598c...66c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Hvordan overlever dere på hotell egentlig? Har med egen dyne? Anonymous poster hash: 16196...729
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 Nja, litt sær. Men hadde blitt mer irritert på samboeren viss han tok ditt barn sin dyne til sin datter fordi han ikke orket å kjøpe ny. Anonymous poster hash: a8a0b...273
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 Jeg kan forstå deg, men kan råde deg til å slippe den tankegangen. La kjærligheten strømme fritt, skap gode energier og få det mye bedre med deg selv. Vær raus! Alt man gir får man tilbake👍💜😊 Anonymous poster hash: bf3b7...ba4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #13 Skrevet 21. mai 2016 Du er sær og det må ta mye plass å lagre alle dynene det vil være behov for. Anonymous poster hash: 7cfd0...36b
Gjest Stjerneklart Skrevet 21. mai 2016 #14 Skrevet 21. mai 2016 Hadde det vært snakk om noen vilt fremmede så hadde jeg skjønt det, men din egen familie? Siden du spør, så må jeg få si at jeg syns det er ganske sært ja
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #15 Skrevet 21. mai 2016 Oi... Her bytter jeg og ungene dyner rett som det er. Kommer ungene opp i senga vår om natta pga materitt får de låne dyna mi. Eh... Anonymous poster hash: b1905...a47
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #16 Skrevet 21. mai 2016 Det jeg lurer mest på er hvorfor det er behov for sommer- og vinterdyne. Har man ikke stort sett samme temperatur på soverommet hele året? Bortsett fra når det er veldig varme netter om sommeren selvsagt, da kan det være litt vanskelig å få til, men da sparker vi av oss dyna uansett. Anonymous poster hash: 0950e...ef8
Superdolly Skrevet 21. mai 2016 #17 Skrevet 21. mai 2016 Jeg kan forstå deg faktisk. Jeg er ikke helt der at jeg navner dyner og passer på at alle får sin egen. Her i huset er det fri flyt av sommer-og vinterdyner. Men jeg kan godt forstå at du blir irritert i dette tilfellet. Du har valgt å kjøpe dyre dyner til dine barn, slik at de skal ha gode og varme dyner til vinteren. Da skal ikke samboeren din uten videre konfiskere disse og si at disse dynene skal ikke dine barn få glede av, det skal hans datter og eventuelle gjester. Jeg hadde uten videre tatt dynene tilbake, fortalt ham at dette er X og Ys dyner og hvis han skal ha noe bedre til datteren sin får han dra og kjøpe det selv. Alternativt kan du tilby deg å gi hans datter hans egen dyne når hun er hos dere.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #18 Skrevet 21. mai 2016 Kan du ikke bare vaske dynene? Anonymous poster hash: c1537...161
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #19 Skrevet 21. mai 2016 Ser ikke problemet i det hele tatt! Vi pleier nemlig å ha dynetrekk på dynene våre! Anonymous poster hash: d22b7...772
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #20 Skrevet 21. mai 2016 Ja, kjempesært å mene at de skal ligge i skapet mens andre bruker dårligere dyner. Kan kjønne at du vil at de skal få bruke dem selv når de faktisk trenger dem, men begriper ikke "vil ikke låne bort"-holdningen. Flaut hos voksne folk. Anonymous poster hash: dbe66...e46
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #21 Skrevet 21. mai 2016 De har ok sommerdyner og gode dundyner for vinteren. Jeg har skrevet forbokstaven i hver av dynene deres fordi jeg ønsket at de hadde hvert sitt dynepar. Så flyttet jeg sammen med samboeren og da jeg skulle skifte vekk dundynene nå fant jeg den ene sommerdynen til barna mine som gjestedyne og den andre hadde datteren hans. Jeg husker han sa at datteren hadde så kald dyne i høst så han måtte finne en annen til henne. Men altså.. Jeg har jo valgt å legge penger i mine barns dyner. Er det da veldig sært å ønske at ingen andre bruker de dynene? At vi kjøper enda flere dyner for gjestebruk og at han må kjøpe ny dyne til datteren neste høst hvis de han hadde fra før er for kalde? Anonymous poster hash: e7b22...c95 Shit, så egen du er. Dyner ksn vaskes og tromles du vet det sant? Anonymous poster hash: 4f2b6...bd1
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #22 Skrevet 21. mai 2016 Jeg er i tilfelle like sær. Har to stebarn, og ingen av de får bruke mine barns dyner, som jeg også la en del penger i før jeg og mannen møttes. (Det ene stebarnet er sengevæter, hvis det gjør meg mindre sær.) Anonymous poster hash: b383a...2b4 Det er rart det blir konflikter i familier med mine, dine'og våre. Mine stebarn er mine barn på lik linje med mine egne, jeg forskjellsbehandler ikke. Barn er barn, mitt biologiske eller ei. De ser på hverandre som søsken, det gjør jeg også. Anonymous poster hash: 4f2b6...bd1
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #23 Skrevet 21. mai 2016 Oi da... Ja, dette er veldig sært, absolutt på grensen til nevrotisk. Anonymous poster hash: d669c...63d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #24 Skrevet 21. mai 2016 Vel, jeg vil faktisk ikke at stebarnet skal tisse ned dynene til mine barn. Og mine barn hadde definitivt ikke likt det. Stebarna har generelt også litt dårligere hygiene, og lukter ofte litt surt. Jeg er ikke nøye på leker og klær, men dyne/pute er jeg nøye på. Det er liksom noe veldig privat. Anonymous poster hash: b383a...2b4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #25 Skrevet 21. mai 2016 Vel, jeg vil faktisk ikke at stebarnet skal tisse ned dynene til mine barn. Og mine barn hadde definitivt ikke likt det. Stebarna har generelt også litt dårligere hygiene, og lukter ofte litt surt. Jeg er ikke nøye på leker og klær, men dyne/pute er jeg nøye på. Det er liksom noe veldig privat.Anonymous poster hash: b383a...2b4 Hva gjør dere på hotell? Tar med dyne? Og hva gjør dere med stebarnas sengevæting og dårlige hygiene? Anonymous poster hash: 43725...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå