Gå til innhold

Godteposer i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke en diskusjon på hvorvidt det er nødvendig med godteposer, da det er avgjort at vi skal ha det.

Kunne tenkt meg å bruke noe annet enn disse posene i plast, noen som har tips?

Har sett noen papirposer, men de er så store.

Ønsker også tips til godteri som ikke koster all verden, men som likevel er smaker godt. De blir maaange barn....

Anonymous poster hash: 0b485...bdc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144276388-godteposer-i-barnebursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har noen ganger fått papirposer fra smågodtdisken på nærbutikken. Vi spurte selvsagt, og var forberedt på å få nei, men vi fikk. Men de er store, som du sier.

Hvis du har tålmodighet og lim, kan du sikkert sette deg ned og lage kremmerhus av papir. Da bestemmer du størrelsen selv, og du kan også velge litt finere, farget papir.

Annonse

Kjøpte noen små lynlåsposer hos TGR med fine motiver på sist. Anbefaler å skrive navn på posene.

Jeg er veldig fornøyd når barnet ikke får godteri som er plukket i smågodtboksene i butikken. De er jo fulle av bakterier. Vi pleier å kjøpe poser med vanlig godteri (f.eks. marsmellows, karameller, stor sjokoladeplate osv) og dele opp. Pleier også å legge i en ballong (store poser er rimelige å få kjøpt) og eventuelt klistremerker (de har sånne store bokser på nille hvor du kan klippe opp i ark med masse små klistremerker på hvert lille ark)

Anonymous poster hash: c4832...b8a

Annonse

Kjøpte noen små lynlåsposer hos TGR med fine motiver på sist. Anbefaler å skrive navn på posene.

Jeg er veldig fornøyd når barnet ikke får godteri som er plukket i smågodtboksene i butikken. De er jo fulle av bakterier. Vi pleier å kjøpe poser med vanlig godteri (f.eks. marsmellows, karameller, stor sjokoladeplate osv) og dele opp. Pleier også å legge i en ballong (store poser er rimelige å få kjøpt) og eventuelt klistremerker (de har sånne store bokser på nille hvor du kan klippe opp i ark med masse små klistremerker på hvert lille ark)

De bakteriene er sikkert stort sett ufarlige. Bakterier er det jo overalt. Ikke noe å være redd fir. Barn får i seg masse bakterier hele tiden, noen fra en godteboks spiller ingen trille ;)

Anonymous poster hash: f7fd3...986

Bruker vanlige fargede kopipapir, som jeg bretter på langs og syr sammen med sikksakk søm på symaskin. Gir inntrykk av en stor pose, som blir full, uten å inneholde så veldig mye. går veldig fort å sy mange av disse... 

Har også sydd små pyramider i papir, og rett og slett sydd sammen hele greia, slik at barna brukte 5 min på å skjønne hvordan det skulle åpnes

Anonymous poster hash: 1572c...f69

De bakteriene er sikkert stort sett ufarlige. Bakterier er det jo overalt. Ikke noe å være redd fir. Barn får i seg masse bakterier hele tiden, noen fra en godteboks spiller ingen trille ;)

Anonymous poster hash: f7fd3...986

Jeg serverer ikke gjestene våre aføringsbakterier!!!!!!!!! (Det er en av de som stort sett alltid finnes i selvplukkboksene)

Ikea sine papirposer er fine i str 😊 Og fyll på med popcorn oppi med snopet. Det liker ungene 😊

Ikke alle unger som liker det nei...vært borti flere som ikke har likt popcorn og da er det kjedelig å blande dette sammen med annet godteri.

Anonymous poster hash: 63920...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...