Gå til innhold

Noen som har Polar Flow el. klokke?

Anbefalte innlegg

Min er helt ny, ca 5-6 dager gammel, og jeg holder fortsatt på å bli kjent med den. En av tingene jeg har lagt merke til er at den registrer det som søvn også før jeg faktisk har sovnet, og ev. etter at jeg våkner, men før jeg står opp (som i helgen da jeg lå en liten time og bare hvilte og sløvet litt). Gjør den det hos dere også? Og så lurer jeg litt på hvor mange prosent med god søvn dere pleier å få. Jeg ser ut for å få mellom 80 og 84%.

Anonymous poster hash: a5af7...023
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144276362-noen-som-har-polar-flow-el-klokke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har polar min registeret puls.men når du ligger i sengen så kvalifisere det til hvile/søvn.

Hvilken har du? Jeg ble lurt i butikken. Fikk beskjed om at den målte puls men da må jeg ha pulsbelte. Det sa de ikke.

Burde kjøpt fitbit charge. 😏

Anonymous poster hash: c0062...e3f

Hvilken har du? Jeg ble lurt i butikken. Fikk beskjed om at den målte puls men da må jeg ha pulsbelte. Det sa de ikke.

Burde kjøpt fitbit charge. 😏

Anonymous poster hash: c0062...e3f

De billigste modellene vet jeg du må ha pulsmåler rundt livet.

Annonse

De dyreste har også pulsmåling rundt brystet. Foreløpig er det mer nøyaktig og det gjør at du ikke trenger lade så ofte.

Anonymous poster hash: 212b5...a8c

Min har pulsmåler på håndleddet, og den er veldig nøyaktig (jeg har testet ved å telle selv, er sånn nysgjerrigper jeg :P ). Det er en mellomdyr variant som til vanlig koster 1800 kr, jeg kjøpte den til 1500 kr på helgetilbud. Jeg tror det er den nyeste modellen.

Men hva får dere opp på søvn? På en vanlig dag for eksempel kan jeg legge meg kl 23.30, sovne ca 00.00 og sove til 7. Da kan det for eksempel stå at jeg har sover i 7,5 time hvor 6 timer har vært rolig søvn og 1,5 time har vær urolig søvn. Er det vanlig, eller sover jeg unormalt dårlig?

HI

Er noe av det samme på søvn hos meg også.

Takk for svar :) Det var litt greit å se. En av de første dagene ble jeg så overrasket, for jeg trodde jeg hadde sovet godt, men så på appen at jeg hadde vært våken to ganger og sovet urolig i over en time. En annen natt synes jeg at jeg sov dårlig, men da hadde jeg mer rolig søvn. Rare greier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...