Gå til innhold

2 dager til IKM - symptomer..

Anbefalte innlegg

Hei damer! Nå er det i følge kalenderen 2 dager til IKM, og jeg har i to dager kjent en gryende kvalme (som jeg kjenner fra tidligere) og puppene er blitt "rare"(klør og er hovne/ømme). Falt for fristelsen og tok en billig "kina-test" i dag, ukjent merke.. Med morgenurin, men dessverre negativ.. Har en CB digital liggende - men vil ikke bli skuffet igjen - og den var jo litt dyrere så jeg føler jeg må spare den😅..

Flere som er i samme båt? Forrige sv.skapene mine var litt sånn de også. De to første fikk jeg ikke positiv test før 2-3 og 7 dager etter IKM.. Men på nr 3 hadde jeg positiv test 2 dager før IKM!

Er så spent!!! Men kvalmen her kan ikke være inbilling...😳

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144276330-2-dager-til-ikm-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom til å tenke litt.. Kvalmen bli sterkere utover dagen nå, og jeg føler meg annerledes... Så slo det meg at jeg holdt testpinnen i urinen i bare 5 sekunder..(det mente jeg var lest en plass) Leste etterpå at det skulle være minst 20 sekunder...!😳 jaja, søndag blir det digitaltest!!

Sååå spennende!! 😍 Har kjent litt på kvalme jeg også.. Fortsatt ikke tegn til mens.. Jeg er 6 dager over.. Meeeen den beregninga kan være feil.. Tok en test tirsdag som var negativ. Kjøpte to digitaltester idag. Får prøve å vente til søndag med å teste 😆

Oooog sa du fem sek.? Det gjorde jeg også.. 🙈😆

Talte til fem og la den flatt.. Så leser jeg etterpå at det i hvis du tester i strålen man skal holde i fem sek. At man ved å dyppe i beholder skille holde i 20...! Hærregud, lenge siden sist antar jeg😂 Jaja, må teste igjen kanskje på IKM dagen som er på søndag.. Men jeg blir overrasket om den er negativ - for i dag er kvalmen sterkere og puppene blitt superømme! Rar følelse i kroppen... Har trua! Du får holde testen ned i 20 sek. Neste gang!😉 Endret av DrømmenOmFlere

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...