Gå til innhold

Er det mange med meg som er over ikm?

Anbefalte innlegg

Hei jenter, jeg venter og venter og... venter på mensen her.

Hadde ikm lørdag eller søndag, så er nå minst fire dager over.

Testet sist på tirsdag, og har ikke hatt mot til å teste etter det.

Føler meg som en ballong, oppblåst og murring, så har egentlig alle symptomer på mensen, pms humøret mitt er også på plass, så negativ som få her hehe...

Hvordan er det med dere?

Fortsetter under...

Det samme skjedde meg... Er nå 14 dager over antatt IKM - dag 49 i nåværende syklus. Tester bare negativt, så skal til legen i morgen. Har hatt jevne murringer i mage og "slitenhet" i korsryggen (samme som ved mens, bare svakere), stikninger i eggstokkene og ømme brystvorter.

Krysser fingrene for to streker hos deg:-)

Anonymous poster hash: 87591...794

Jeg tror IKM var lørdag, men det kan nok godt ha vært senere.. Jeg venter fortsatt, og har allerede svidd av 3 tester, som er negative. En før, en på lørdag og en etter :P Jeg venter til søndag (om jeg greier) med å teste. Er den negativ da, så må det være noe kluss med mensen. Det er isåfall lenge siden det har skjedd, og det er rart at det skjer akkurat den første gangen vi har sex uten prevansjon. Har fortsatt et lite håp om en liten spire...

Hvordangår det munja?

Hei på deg Mavat. Her ventes det enda... Jeg tok en test i går som var blank. Nå tror jeg egentlig ikke at jeg er gravid lengre, har så mange symptomer på mensen og føler jeg skal "sprekke" snart, er oppblåst, murring, vondt i ryggen osv... Men, og så det lille men'et... når jeg googler (sukk, burde ikke Google) så er det jo mange som har det sånn når de er gravide også, så da sitter jeg her da, å venter, tror litt, mister litt motet, tror igjen..,haha en pitteliten berg og dalbane her ;)

Statistisk sett er det jo få som er gravide med negative tester en uke etter ikm, men de finnes, så jeg krysser fingre for at vi og alle andre som venter her skal være en av snålingene som faller ut av statistikken og snart får gledelige nyheter :D

For min del nå, (jeg er jo bare i 2.pp, så jeg har langt i fra lov til å sitte her å sutre) så blir jeg egentlig glad om mensen kommer også, for da har jeg i det minste noe å forholde meg til.

Holder du ut? Eller har du testet i dag? (Så du ville teste i morgen) jeg håper virkelig du er gravid, og at rosa streker popper ut av testen i morgen :)

Så innmari kjedelig 😟 Håper du får enten d ene el d andre nå da.. Kjipt å vente sånn.. Jeg har ikke testa enda.. Gjør d imorgen tidlig 🙈 Jeg fant jo ut her at jeg også hadde testa feil. Hadde testen kun 5 sek og ikke 20sek i koppen med urin, så mulig den hadde vært svakt positiv om jeg hadde gjort d riktig 🙈😆 time will show imårra 🙈

Annonse

Så innmari kjedelig 😟 Håper du får enten d ene el d andre nå da.. Kjipt å vente sånn.. Jeg har ikke testa enda.. Gjør d imorgen tidlig 🙈 Jeg fant jo ut her at jeg også hadde testa feil. Hadde testen kun 5 sek og ikke 20sek i koppen med urin, så mulig den hadde vært svakt positiv om jeg hadde gjort d riktig 🙈😆 time will show imårra 🙈

Så spennende! Gleder meg til å høre i morgen :) Håper du er gravid :)

Negativ idag også. Skjønner ingenting jeg 😆😟

Så kjipt!

Jeg ventet spent på oppdatering fra deg i dag :(

Så rart, at pluttselig flere er så mange dager over ikm (eller er ikke dette så uvanlig kanskje?)

Jeg har ikke fått mensen enda, men våknet opp med kviser? Kviser har jeg ikke hatt siden jeg var 19 år tror jeg, så føler at kroppen min er fryktelig hormonforstyrret, mer det enn gravid... for nå burde vi vel egentlig ha fått positive tester?

Jeg aner ikke noe lengre... Jeg fikk (det jeg tror var)el slim på ikm dagen, så kanskje kroppen hoppet over en periode, så jeg tenkte jeg skulle teste neste helg om ikke noe skjer, for om jeg hadde el da jeg skulle hatt mensen, burde jeg i det minste få mensen til neste helg. Om ikke, får jeg dra ril legen.

Kjedelig når kroppen roter det så til :(

Jeg googler og googler, og da finner man jo de sjeldne tilfellene av de som ikke har testet positivt før de er mange uker over ikm, jeg håper du er en av de. Om ikke håper jeg virkelig vi begge får mensen, nå!

:)

Det samme skjedde meg... Er nå 14 dager over antatt IKM - dag 49 i nåværende syklus. Tester bare negativt, så skal til legen i morgen. Har hatt jevne murringer i mage og "slitenhet" i korsryggen (samme som ved mens, bare svakere), stikninger i eggstokkene og ømme brystvorter.

Krysser fingrene for to streker hos deg:-)

Anonymous poster hash: 87591...794

Hvordan gikk det med deg hos legen?

Er du gravid? Eller venter du også enda?

Håper du fikk positive svar hos legen :)

Så kjipt!

Jeg ventet spent på oppdatering fra deg i dag :(

Så rart, at pluttselig flere er så mange dager over ikm (eller er ikke dette så uvanlig kanskje?)

Jeg har ikke fått mensen enda, men våknet opp med kviser? Kviser har jeg ikke hatt siden jeg var 19 år tror jeg, så føler at kroppen min er fryktelig hormonforstyrret, mer det enn gravid... for nå burde vi vel egentlig ha fått positive tester?

Jeg aner ikke noe lengre... Jeg fikk (det jeg tror var)el slim på ikm dagen, så kanskje kroppen hoppet over en periode, så jeg tenkte jeg skulle teste neste helg om ikke noe skjer, for om jeg hadde el da jeg skulle hatt mensen, burde jeg i det minste få mensen til neste helg. Om ikke, får jeg dra ril legen.

Kjedelig når kroppen roter det så til :(

Jeg googler og googler, og da finner man jo de sjeldne tilfellene av de som ikke har testet positivt før de er mange uker over ikm, jeg håper du er en av de. Om ikke håper jeg virkelig vi begge får mensen, nå!

:)

Prøver å Google jeg også, men blir ikke klokere 😆🙈 har du testa negativt idag også?

Prøver å Google jeg også, men blir ikke klokere 😆🙈 har du testa negativt idag også?

Jeg testa for to dager siden, så føler kanskje det er bortkastet i dag (i så fall mener samboeren det hehe) nå tenkte jeg å vente til neste helg, men kan ikke se for meg at jeg klarer å holde meg en hel uke ;D

Google kan være din beste venn eller verste fiende, alt ettersom hva man leter etter haha akkurat nå finner jeg et hav av glad meldinger fra jenter som testa positivt flere uker etter ikm, men, mest sannsynlig har vi kanskje hoppet over en el? Eller så er det hormonforstyrrelser, eller så har kroppen bare bestemt seg for å kaste oss ut i den lengste syklusen ever?

Men så lenge mensen ikke dukker opp, er jo håpet her :)

Annonse

Jeg testa for to dager siden, så føler kanskje det er bortkastet i dag (i så fall mener samboeren det hehe) nå tenkte jeg å vente til neste helg, men kan ikke se for meg at jeg klarer å holde meg en hel uke ;D

Google kan være din beste venn eller verste fiende, alt ettersom hva man leter etter haha akkurat nå finner jeg et hav av glad meldinger fra jenter som testa positivt flere uker etter ikm, men, mest sannsynlig har vi kanskje hoppet over en el? Eller så er det hormonforstyrrelser, eller så har kroppen bare bestemt seg for å kaste oss ut i den lengste syklusen ever?

Men så lenge mensen ikke dukker opp, er jo håpet her :)

Ja, det er jo fortsatt håp. Jeg hadde troa idag, men nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...