Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Trenger tips til noe snack?? Og spiser dere noen "ferdigretter" med lite kcal? Type posesuppe, fryst ferdigmat o.l. Anonymous poster hash: 0d9e5...02b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Ertesuppe på pose bruker jeg, å lage selv tar en evighet og jeg spiser det når resten av familien spiser pannekaker. Anonymous poster hash: ba243...013
Gjest Stjerneklart Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Hvor lite kalorier snakker vi om? Jeg spiser mye av yoplait-yoghurtene, toro sin mexicanske tomatsuppe, knorr sin indian curry soup (kanskje ikke det helt magreste, men knallegod og ikke det absolutt verste kalorimessig), hjemmelaget kjøttsuppe, lapskaus, sodd. Om du har lyst på noe søtt, så har eldorado en sjokoladepudding med bare 54 kcal per 100 gram, og god er den også
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Spiser helt vanlig mat, bare mindre porsjoner. Ikke dropp næringen selv om du kutter kcal. Snacks her er grønnsaker og dip, bruker da ekstra ett rømme. Liker du mager kesam kan du jo bruke det og. Og lager en del smoothie med skummet melk og bær. Anonymous poster hash: b5a12...0a2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Hvor lite kalorier snakker vi om? Jeg spiser mye av yoplait-yoghurtene, toro sin mexicanske tomatsuppe, knorr sin indian curry soup (kanskje ikke det helt magreste, men knallegod og ikke det absolutt verste kalorimessig), hjemmelaget kjøttsuppe, lapskaus, sodd. Om du har lyst på noe søtt, så har eldorado en sjokoladepudding med bare 54 kcal per 100 gram, og god er den også Hvorfor tror du den puddingen har lite kalorier? Fordi en del av fløten blir erstattet med sinnsyke mengder sukker. Anonymous poster hash: f4246...fe8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Beste "snack" jeg kan få er eple kuttet i tynne, tynne båter, med kanel strødd over. Smaker mye bedre enn det høres ut! Deilig sammen med en kopp te. Cottage cheese med bær er også godt. Måltider spiser jeg mye Smoothie og supper. Mye væske og sunne, kalorifattige ingredienser. Metter godt! Anonymous poster hash: cd281...b7a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Hvorfor tror du den puddingen har lite kalorier? Fordi en del av fløten blir erstattet med sinnsyke mengder sukker. Anonymous poster hash: f4246...fe8 Sukker er jo ikke akkurat kalorifritt... Anonymous poster hash: 2ba7f...16b
Gjest Stjerneklart Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Hvorfor tror du den puddingen har lite kalorier? Fordi en del av fløten blir erstattet med sinnsyke mengder sukker. Anonymous poster hash: f4246...fe8 For det første, så tar du feil. For det andre, hva så? Jeg har aldri sagt noe om hva puddingen inneholder og jeg skjønner ikke helt hvorfor du skulle svare med det du gjorde. Den har 54 kalorier per 100 gram, sa jeg. Ingen grunn til å diskutere på det
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Hvorfor tror du den puddingen har lite kalorier? Fordi en del av fløten blir erstattet med sinnsyke mengder sukker. Anonymous poster hash: f4246...fe8 Fordi sukker inneholder jo ikke kalorier!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Takk for tips, kom gjerne med flere. Ligger på 1150-1200 kcal til dagen. Er så lei av det jeg vanligvis spiser å begynner nå å få sug etter noe snacks. Har gått fint til nå. Ned 4 kg på 1 mnd. Begynte på 70kg. Trenger noe lettvint? Og noe knask å "kose seg med"? Anonymous poster hash: 0d9e5...02b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #12 Skrevet 20. mai 2016 På helsekostbutikker har de noen pakker med kakerøre (lik Toro pakker vet du ) De har 40 % mindre kalorier enn vanlige kaker, og 75 % mindre karbohydrater. Jeg bruker å ta sjokoladekake røren , og lage muffins av den i stedet. Mine muffinser veier ca 40 gr. , og da er det i underkant av 100 kcal pr stykk. Jeg tar litt vaniljekesam og bær ved siden av. Det er min lørdagskos Kakene er overraskende gode til at de lite sukker i, og man tenker egentlig ikke på at de smaker noe annet enn vanlige kaker. Jeg bruker å legge de i fryseren, og ta frem en og en etter behov Da jeg gikk på Grete Roede, så var det kokosboller som var greia. De veier ingenting, og 1 liten kokosbolle er helt ok som litt kos på en lørdagskveld. Anonymous poster hash: 621e0...4c1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #13 Skrevet 20. mai 2016 Vannmelon inneholder lite kalorier og mye vann. Metter mye gjør den også. Jordbær, bringebær, blåbær. Kvarg uten sukker og lite fett. Yoplait sine yoghurter Grønnsaker med holidaydip laget av yoghurt. Smootie laget av frosne bær. knaskerøtter Anonymous poster hash: 21d3a...8cb
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #14 Skrevet 20. mai 2016 Riskake med litt smeltet 70% sjokolade over Anonymous poster hash: 46529...ddf
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #15 Skrevet 20. mai 2016 Takk for tips, kom gjerne med flere. Ligger på 1150-1200 kcal til dagen. Er så lei av det jeg vanligvis spiser å begynner nå å få sug etter noe snacks. Har gått fint til nå. Ned 4 kg på 1 mnd. Begynte på 70kg. Trenger noe lettvint? Og noe knask å "kose seg med"? Anonymous poster hash: 0d9e5...02b Hvordan spiser du i løpet av en dag?:-) Vil gjerne ha tips! (Jeg må bare ha 200 kcal mer). Anonymous poster hash: 776d1...777
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #16 Skrevet 20. mai 2016 Nicecream er fantastisk!! Google det! Anonymous poster hash: 10f7c...2b3
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #17 Skrevet 20. mai 2016 Hvordan spiser du i løpet av en dag?:-) Vil gjerne ha tips! (Jeg må bare ha 200 kcal mer). Anonymous poster hash: 776d1...777 Typisk dag for meg: Frokost: 4 Rugsprø med mager jalapeño ost og paprika Lunsj: 2-4 Rugsprø med 👆🏽 Middag: grov spelt pita delt i to. Pizzasaus, stekt karbonadedeig, løk, mais, paprika og revet lettere ost. Kvelds: rugsprø knekkebrød, eple eller gresk yoghurt. Avogtil Snacks: snack a Jack pose eller dugg is. Bruker lifesum hele tiden slik at jeg har kontroll og kan variere mengde etter kcal. Anonymous poster hash: 0d9e5...02b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #18 Skrevet 20. mai 2016 Typisk dag for meg: Frokost: 4 Rugsprø med mager jalapeño ost og paprika Lunsj: 2-4 Rugsprø med 👆🏽 Middag: grov spelt pita delt i to. Pizzasaus, stekt karbonadedeig, løk, mais, paprika og revet lettere ost. Kvelds: rugsprø knekkebrød, eple eller gresk yoghurt. Avogtil Snacks: snack a Jack pose eller dugg is. Bruker lifesum hele tiden slik at jeg har kontroll og kan variere mengde etter kcal. Anonymous poster hash: 0d9e5...02b Glemte å skrive det men pitaene blir stekt i ovnen som en mini pizza😊 Anonymous poster hash: 0d9e5...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå