Gå til innhold

50 mg betakaroten kjøpt i sverige. Blir jeg lekker? :)

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd 3 mg per kapsel kjøpt i norge, og jeg vet i grunn ikke om jeg så noe resultat av det. I sverige gunner de visst på med høyere doser. Noen som kjenner til de sterke/konsentrerte produktene?

Anonymous poster hash: ca4dd...572

Fortsetter under...

Selger mente det var en myte at man ble gul, hun sa det ikke stemte.

Er det noen her inne som faktisk har blitt gul av betakaroten?

Uansett, om jeg skulle bli litt gul kan jeg jo justere inntaket. Dessuten er jeg ganske rosa i huden, og kunne kledt en mer gylden tone :) hi

Selger mente det var en myte at man ble gul, hun sa det ikke stemte.

Er det noen her inne som faktisk har blitt gul av betakaroten?

Uansett, om jeg skulle bli litt gul kan jeg jo justere inntaket. Dessuten er jeg ganske rosa i huden, og kunne kledt en mer gylden tone :) hi

Åja, sa selgeren det? Da stemmer det nok... :P

Nei! Du blir ikke lekker!

Anonymous poster hash: f47e1...769

Annonse

Man får ikke kreft av å bruke naturlig betakaroten på sommeren selv om man røyker. Men bruker man høye doser syntetisk betakaroten øker faren for kreft når man røyker.

Anonymous poster hash: 4eb6c...09e

Jeg har prøvd betakaroten før, men husker ikke hvor stor dose jeg tok. Jeg tok endel, det hastet nemlig med brunfargen. Tre måneder senere var jeg brud, og jeg hadde en kjempefin brunfarge :D Er det ikke spraytan eller selvbruningskrem man blir oransje av?

jeg var i Sverige i går med to venninner og vi kjøpte hver vår pakke med betakaroten 50 mg. (Better you). Jo mer jeg tenker på det, jo mer skremt blir jeg av det. Må jo være en grunn til at det kun er lovlig med 3 mg i Norge? 50 mg er tross alt det sterkeste de hadde der. Hun i kassa sa det ikke var farlig dersom vi ikke røyker - og det gjør vi ikke. But still?

Pass på at det er naturlig betakaroten og ikke syntetisk!

Jeg får antydning til farge av 1,5 mg tablettene her. Tar to tabletter første dagene, deretter en daglig eller en annenhver dag. Ønsker ikke for mye farge, bare såvidt en glød.

Anonymous poster hash: aab3b...ab4

Pass på at det er naturlig betakaroten og ikke syntetisk!

Jeg får antydning til farge av 1,5 mg tablettene her. Tar to tabletter første dagene, deretter en daglig eller en annenhver dag. Ønsker ikke for mye farge, bare såvidt en glød.

Anonymous poster hash: aab3b...ab4

Det står at ingrediensene er: Betakaroten (Dunaliella Salina), mikrokristallin, kiseloxid, vegitabilisk kapsel av cellulosa

Annonse

Jeg også :) Naturlig tilskudd, betyr at det er naturlig og ikke kunstig betakaroten?

Jeg har tatt dem i fem dager, ingen antydning til gul enda. Men max opptak tar 14 dager, så jeg får evaluere fargen neste helg.

hi

Tja.. både rød fluesopp og peyote er høyst naturlig, men det betyr ikke at det er sunt, gjør det vel?

Jeg har vansker med å begripe idiotien ved å spise ukjente, unødvendige "tilskudd" der du ikke engang forstår hva tablettene inneholder, men uten videre går ut ifra at det er naturlig, og derfor helt ufarlig.

..og for å få "glød" i huden.

Hvor kommer alle disse tullete verdiene og holdningene fra?

Tja.. både rød fluesopp og peyote er høyst naturlig, men det betyr ikke at det er sunt, gjør det vel?

Jeg har vansker med å begripe idiotien ved å spise ukjente, unødvendige "tilskudd" der du ikke engang forstår hva tablettene inneholder, men uten videre går ut ifra at det er naturlig, og derfor helt ufarlig.

Rull inn leppa.

Jeg har vansker med å begripe idiotien ved å spise ukjente, unødvendige "tilskudd" der du ikke engang forstår hva tablettene inneholder, men uten videre går ut ifra at det er naturlig, og derfor helt ufarlig.

Helt enig! Naturlig er ikke lik ufarlig! Drit i at man kanskje risikerer helsen så lenge man blir finere. Synes forøvrig ikke at man blir lekker av betakaroten.

Anonymous poster hash: 28ec7...5d0

Jeg bruker dove summer glow et par ganger i uka... Syns det fungerer fint jeg😊

Anonymous poster hash: b561a...fde

Den etsa hull i leggene mine. Fikk svære, blødende brannsår på hele skinnleggene.

Ble med den ene gangen gitt.

Anonymous poster hash: a8325...ae2

Den etsa hull i leggene mine. Fikk svære, blødende brannsår på hele skinnleggene.

Ble med den ene gangen gitt.

Anonymous poster hash: a8325...ae2

I alle dager! Da må du holde deg unna ja...

Anonymous poster hash: b561a...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...