Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier legen din om dette da?

Du kan ringe Folkehelseinstituttet etter kl 09, da får du snakket med en lege og kanakje får noen anbefalinger der?!

Skrevet

Jeg er bare 4+5.. Skal ikke til lege før juli

men burde kanskje bestille en time før det å høre hva hun sier? Men uansett tar ikke jeg sjangsen på det..

Skrevet

Det er for de nettopp har funnet ut at det kan spre seg til Europa

Ja jeg får gjøre det:)

Skrevet

Linken var oppdatert 11. Mai...

Anonymous poster hash: d7534...b8f

Skrevet

Jeg er også veldig usikker, skal til Spania i høstferien med familien, men vil jo ikke ta noen sjanse egentlig..

Skrevet

Linken var oppdatert 11. Mai...

Ja det ser jeg! Men det der er land det har VÆRT tilfelle av zika viruset. Den listen på altformamma er der hvor det kan forekomme..

Skrevet

Jeg er også veldig usikker, skal til Spania i høstferien med familien, men vil jo ikke ta noen sjanse egentlig..

Nei, det er skummelt.. Kommer bare til å bekymre meg så tror det er best å avbestille.. Får bli Hunderfossen eller dyreparken istedenfor ..

Skrevet

Jeg skal til USA og Italia i sommer. Følger med på utviklingen (og har også kontakter på FHI 😉) mentar det foreløpig helt med ro.

Skrevet

Jeg har nå snakket med Norsk Folkehelseinstitutt å de sier at det ikke er noen grunn til å frykte Zica viruset i Kroatia. De oppdaterer nettsidene sine fortløpende å anbefaler at man følger med der. I Madeira og på den andre siden av Svartehavet fraråder de gravide å reise. Men Europa er foreløpig trygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...