Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM rundt nå, så det er jo ekstremt tidlig... Men er kvalm.. Og jeg trodde også jeg holdt på å få mensen, men det kommer bare brun utflod, ikke blod..

Har det på samme måte som deg! I dag - jeg er kvalm!? IKM på søndag😱 Men hadde litt brun utflod 2-3 dager fra mandag av, så jeg er veldig redd for at tanta kommer og at kroppen min bare tuller... Men lever i håpet! Jeg ble kvalm 2 dager før positiv test forrige sv.skap!!!

Har det på samme måte som deg! I dag - jeg er kvalm!? IKM på søndag Men hadde litt brun utflod 2-3 dager fra mandag av, så jeg er veldig redd for at tanta kommer og at kroppen min bare tuller... Men lever i håpet! Jeg ble kvalm 2 dager før positiv test forrige sv.skap!!!

Blir nesten litt stressa her, var så sikker på at jeg ikke var gravid! Jeg har hatt brun utflod i alle svangerskap, og har det alltid før mensen. Kan jeg teste på ettermiddagsurin nå da? Er jo sånn ca på IKM.

Satser på at kroppen din ikke tuller! Du har jo fått positiv test allerede, så jeg tenker det lover bra. :)

Blir nesten litt stressa her, var så sikker på at jeg ikke var gravid! Jeg har hatt brun utflod i alle svangerskap, og har det alltid før mensen. Kan jeg teste på ettermiddagsurin nå da? Er jo sånn ca på IKM.

Satser på at kroppen din ikke tuller! Du har jo fått positiv test allerede, så jeg tenker det lover bra. :)

Håper det! Men jeg har ikke fått positiv test dog😉 Var negativ i går da jeg tulla til å testa😂 Men som deg har jeg også brukt å starte mens med litt farget utflod.. Samtidig så har 2 av mine tre tidligere sv.skap også hatt brunlig utflod i starten!!! Så det er mangt en skal undre seg på!!!😅

Annonse

Spennende! Krysser fingrene for deg! :)

Takk!! I dag klarte jeg ikke vente lengre.. 1 dag over IKM, og der var det positiv test!!! Testa for bare et par dager siden negativ, så mulig EL var et par dager senere enn jeg trodde😊 Lykke til når dere skal i gang med prøvingen for alvor👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...