Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert tidenes dumme spørsmål, og jeg er sikkert kjemperar som i det hele tatt tenker tanken, men altså:

innsett av fryseegg (forhåpentligvis) snart. Er vel ikke mulig å ha med baby på 10 mnd? Selve prosessen tar jo 5 min, men rommet er jo så sterilt at jeg kan vel ikke dra med en barnevogn inn der?

(Mann på reisejobb akkurat da, og vi hadde håpet å kunne gjøre det i all stillhet denne gangen.)

Anonymous poster hash: d7cdd...1ed

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144276152-ha-med-baby-p%C3%A5-innsett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan da ta en hvit løgn til noen da. Si du skal et ærend, og lure på om barnepass?

Ellers vet jeg ikke om det med å ta med baby. Jeg ville ikke gjort det pga hensynet til de andre ufrivillig barnløse der.

Det kan være fryktelig fryktelig vondt.

Anonymous poster hash: 7cbd8...026

Du kan da ta en hvit løgn til noen da. Si du skal et ærend, og lure på om barnepass?

Ellers vet jeg ikke om det med å ta med baby. Jeg ville ikke gjort det pga hensynet til de andre ufrivillig barnløse der.

Det kan være fryktelig fryktelig vondt.

På den ptivate klinikken vi brukte var det mange andre par som hadde med seg babyer og småbarn. Var et helt vanlig syn. Skjønner at det er kjipt, men kan ikke kreve at alle skal finne barnepass fordi man ikke tåler å se babyer.

De jeg så hadde med seg en annen voksen da, så jeg vet ikke hvordan det blir med å være alene der med et barn. Enkleste er å ringe og spørre.

Skkkert litt rar jeg, men jeg syns en skal ta hensyn til andre barnøse på en fertilitetsklinikk.

Da skal en ikke ta med barna sine, hvis det ikke er for å vise frem hva klinikken har hjulpet til å lage.

Jeg slet veldig med å se andre babyer en lang periode. Glad jeg slapp å se det på klinikken.

Noen ganger er det fryktelig sårt og vondt å slite med det å få barn.

Det må en ikke glemme når en får det etterlengtede barnet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...