Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Kjøpte en hoppeku til ettåringen. En sånn i gummi som selges blant annet på Jollyroom. Men da jeg skulle pumpe den opp med den medfølgende pumpa var jeg klønete og det ble hull i gummien Vi har prøvd med et billig sykkelslangelappesett vi hadde liggende (fra Clas ohlson) men det ville ikke feste. Har også prøvd med en svart tapet-teip men den vil heller ikke feste! Kjedelig for ettåringen som ikke få leke med kua si, for den tømmes jo raskt for luft selv om hullet er veldig lite (3 mm?) Håper noen vet hva vi kan gjøre! Anonymous poster hash: 2a1bd...312
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Hva med denne teipen her http://www.biltema.no/no/Bygg/Teip/Ovrig/Dobbeltsidig-teip-2000017572/ testet den nå for å se om den satt godt på min treningsball som er i gummi, jeg fikk den nesten ikke av igjen. Siden det er tosidig teip med litt tykt papir på, så ville jeg tatt av papiret og limt på en serviett eller noe på utsiden Anonymous poster hash: 57fd9...c1a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Jeg ville prøvd gaffateip. Fester det på gummi da? Anonymous poster hash: 2a1bd...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå