Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Skal levere bacheloroppgave nå og på forsiden skal jeg skrive totalt antall sider. Vil det si ALLE sider inkludert innholdsfortegnelse, forord, vedlegg, litteraturliste, osv? Eller er det antall sider etter innholdsfortegnelse? Har ikke tid til å spørre noen andre og mitt eget hodet er vist i ammetåken eller noe. Blir veldig glad for svar! Anonymous poster hash: 366e7...de1
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 totalt er vel totalt, dvs alle -ville jeg tenkt. Anonymous poster hash: 4c475...2a8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Ring studiestedet. Er ikke gitt at alt det skal med. Pleier å stå på skolens nettside også. Sjekk evt sida om masterinnlevering, den er ofte bedre forklart. Anonymous poster hash: cf44d...09b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Når jeg har levert hjemmeeksamen og master (ved NTNU) har totalt sideantall vært ekskludert forside, innholdsfortegnelse, tillegg og kilder. Tror det var slik da jeg leverte bachelor også (ved høgskole). Anonymous poster hash: 93c94...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå