Gå til innhold

Man blir jo helt tullerusk av å prøve

Anbefalte innlegg

Forrige mnd testet jeg positivt 2 dager før mensen men alikevel så kom den. Tipper det var en kjemisk graviditet. Følte meg gravid hele perioden så ble veldig skuffa.

Nå er vi i gang med ny mnd og jeg er 9 dpo idag og deg klør i fingrene etter å teste. Lovet meg selv at jeg ikke lenger skal teste før 1 dag forsinket mens. Problemet mitt er vel at jeg tenker på å teste hele tiden. Blir jo helt gal av det. Skulle ønske jeg slapp å bruke så mye energi og tid på å lete etter symptomer osv. Hvis dette kommer til å ta lang tid så blir det slitsomt fremover.

Andre testomaner her som kanskje har noen gode råd? 😊

Anonymous poster hash: bb6e7...ec5

Fortsetter under...

Signerer den,blir helt tullerusk jeg også. Teller dager mot eggløsning og planlegger dagene slik at vi skal ha overskudd og humør til å legge inn nok aksjer de dagene det gjelder. Begynner testingen en uke før ikm og gir meg ikke før tanta kommer. Hjelper jo ikke når jeg blir gravid heller, for da blir jeg helt dårlig av engstelse. Går rundt og er sikker på at jeg skal miste. Det er virkelig ingen dans på roser og lage familie, magien har så langt uteblitt også. Ja,med unntak av sønnen som ble resultatet av ett av de forrige graviditetene da. Han er jo verdt alt slit og stress.💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...