Gå til innhold

Kjære vene! Har aldri sett så mye rar bekledning på folk som i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke se hva det er bilde av? En tånegl? Hva er de hvite flekkene?

Anonymous poster hash: 73d86...37c

Vannblemme

Anonymous poster hash: f8ce1...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som slår meg når jeg leser denne tråden er at vi fortsatt har det for godt her oppe i lille, trygge Norge, når hva slags klær folk velger å ha på seg eller ikke genererer så mye engasjement.

I-landsproblem.

Anonymous poster hash: 8e1aa...f47

Enig med deg!

Det viktigste er vel å bruke dagen på å feire at vi er så heldige å leve i et fritt land.

Forøvrig er det ikke rart at barna våre vokser opp å føler et voldsomt press på hvordan en skal se ut, hvilke klær en skal bruke eller hvor mye en skal veie. Voksne damer - mødre - hva med å slutte å diskutere hvordan vi ser ut hele tiden? Hva med å verdsette andre verdier her i livet?

Anonymous poster hash: 6b5ac...552

Skrevet

Jeg tenker at det finnes en mellomting mellom vonde høyhælte sko/bunadsko og joggesko. Hva med å kjøpe et par svarte pumps med god passform, med eller uten liten hæl? De kan man ha i årevis og de passer rimelig greit til det meste, særlig på 17. mai. Og, har ikke de fleste NOE annet enn ei dongeribukse i skapet? Ei enkel svart bukse og en bluse/pen topp?

Enig i at påkledning ikke er det viktigste, men man kan jo prøve litt?

Ikke alle har NOE annet i skapet, nei. Jeg er fortsatt 15 kg + etter forrige svangerskap, og har på ingen måte lyst til å fornye hele garderoben i en størrelse jeg skal ut av. Jeg har en joggebukse, en dongeribukse, en shorts og et beskjedent utvalg ammegensre type hverdags, i tillegg til en selskapskjole som overhode ikke var kompatibel med sju grader og regn.

Og pumps kan du selv være - joggesko er uovertruffent når man skal gå langt. Jeg har vonde føtter fra før, og når jeg kan så går jeg i joggesko og sparer meg lidelsen. Har forøvrig også gått i sokkelesten til bunad, samme år som de orginale bunadskoene mine gikk i søpla. Etter det har jeg brukt en billigvariant.

Jeg kjøper ikke egne 17. Maisko, skapet er fullt av pensko som funker veldig bra til anledninger der man ikke skal gå flere km.

Skrevet

Det er en god del som ikke er i kontakt med virkeligheten her. Som lever i sin egen boble der alle har friske ben, skapet fullt av klær, og har penger til å kjøpe seg alt de måtte ønske og trenge. På tide og stikke fingeren i jorda!

Anonymous poster hash: 9be31...227

Skrevet

Er dere ikke snart ferdig?

Anonymous poster hash: d45e3...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...