Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Ikke at jeg er noen moteløve selv,men hør bare her. -veldig overvektige jenter/damer i korte trange kjoler,ei av de hadde så kort kjole at "trusedelen" til strømpebuksa som begynner 15 cm fra skrittet syntes. -kjoler og slitte joggesko (unge jenter) -utvaska strikkajakker full av nupper -side kjoler som var opprevet i bunnen fordi de subbet i bakken Gidder ikke folk prøve engang? Anonymous poster hash: 0a787...02c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Så flott at alle er ute og koser seg en sånn dag, og ikke gjemmer seg inne om de ikke har råd til nye joggesko, eller har fått vannblemmer og gnagsår og derfor har skiftet sko. Så fint at noen har sin egen stil, og ikke bryr seg om hva andre syns. Folkefest kalles det. For å feire at vi er et fritt, selvstendig land. ❤️🇳🇴 Anonymous poster hash: b55f7...c8a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Jeg gikk i joggesko i dag til penklær. Fikk noen blikk. Men har fått en hoven fot pga betennelse. Fikk ikke på meg noen andre sko. Anonymous poster hash: ebf67...6e8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Jeg la ikke merke til så veldig mange rare antrekk men var to jeg reagerte litt på. Det var en gutt i toget som gikk med en nydelig festdrakt men med blåe joggesko til,det ødelagte hele antrekket for min del. Hun andre hadde ikke egentlig rart antrekk men hun var overhodet ikke pyntet etter min mening. Hun gikk med en grå dongeribukse med en hvit helt vanlig hverdagsgenser til og en lilla jakke. Skulle hun hatt en genser på så burde i det minste det være en litt pyntet genser og det kunne godt ha vært en penere bukse enn dongeribukse på selveste 17.mai! Det kommer ikke av dårlig råd eller at hun ikke har noe annet å gå med heller,for dette var tanten til sønnen min å til vanlig kler hun seg pent. Anonymous poster hash: 01736...802
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Å en dame med veldig fin kjole på seg men med svarte TOMS sko til! Det passet ikke helt sammen syns jeg. Anonymous poster hash: 01736...802
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Å en dame med veldig fin kjole på seg men med svarte TOMS sko til! Det passet ikke helt sammen syns jeg. Anonymous poster hash: 01736...802 Hahaha.. Dattera mi gikk i blå bunad og blå "toms" i dag (heldigvis lik blåfarge) Hun konfirmerte seg i fjor og brukte bunaden 3 ganger i fjor, men i år passet tydeligvis ikke bunadsskoa lenger. Etter 10 min hadde hun gnagsår på begge føttene og måtte dra hjem og skifte sko.. Jeg reagerer mest på unge jenter (11-15) som går i lårkorte, åletrange kjoler, gjerne med høyhælte sko (som de så vidt klarer å gå med). Ser ikke foreldrene deres hvor upassende det er? Hadde aldri latt min datter gå slik kledd! Hjelpe meg, man ser jo like antrekk i Skippergata! Anonymous poster hash: c94d6...826
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Var flere jenter/damer i trange kortekjoler eller ikke pynter i det hele tatt. Kvinner i bunad som er drita er heller ikke pent Anonymous poster hash: e4997...6de
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 Så ei dame der falden på bunaden hadde løsnet litt slik at innerstoffet bak subbet neri. Tenkte at hun burde festet det før det ble slitt. Å feste falden er nok biliggere enn å reparere etter at den er slitt hull på. Anonymous poster hash: 3742f...27d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #9 Skrevet 17. mai 2016 Jeg reagerer mest på damer med 20, 30,40 kg for mye i lår/rumpekorte kjoler. Det er så no no som det kan få blitt. Grusomt. Da er det mer kledelig med en bukse ja. Samt unge jenter som tydeligvis tror at horeantrekk=pynteantrekk på 17. mai. Skjønner meg heller ikke helt på de som tropper opp i jeans. De har garantert mer pyntede bukser i skapet. Samtidig så velger jeg å tenke at de sikkert har en grunn. Anonymous poster hash: d72a9...04a
sug lut Skrevet 17. mai 2016 #10 Skrevet 17. mai 2016 Så rart, jeg så bare folk som hadde det trivelig med å delta. Og misunte de med joggesko voldsomt på siste etappe.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #11 Skrevet 17. mai 2016 Var flere jenter/damer i trange kortekjoler eller ikke pynter i det hele tatt. Kvinner i bunad som er drita er heller ikke pent Anonymous poster hash: e4997...6de Var bunaden drita? Var i alle fall det du skrev... 😋 "Rareste" jeg så i dag, var vel ei flott ungjente i fin bunad, og DE fargesprakende joggeskoa. Men tok meg selv i å tenke at det antakelig var en grunn til valget av sko. Følte meg forøvrig ikke så innmari fin hele tiden selv, heller, i bunad og refleksvest ... Anonymous poster hash: ba670...545
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #12 Skrevet 17. mai 2016 Jeg reagerer mest på unge jenter (11-15) som går i lårkorte, åletrange kjoler, gjerne med høyhælte sko (som de så vidt klarer å gå med). Ser ikke foreldrene deres hvor upassende det er? Hadde aldri latt min datter gå slik kledd! Hjelpe meg, man ser jo like antrekk i Skippergata! Anonymous poster hash: c94d6...826 Enig i denne..... Viktig å være sexy fra ung alder visstnok, og 17. mai er jo en fin dag å få vist seg frem på... Anonymous poster hash: cbf69...c4b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #13 Skrevet 17. mai 2016 Du hadde vel glodd på meg kanskje da HI, stilte i knekort skjørt, blå pen genser, sort strømpebukse (tykk) og høye hæler.... skoene ble byttet ut med grå joggesko etter ca 15 minutter, har egentlig ikke kne/rygg til høye hæler lenger, men man må jo prøve seg Blusen jeg hadde valgt for dagen regnet jeg med at jeg ville fryse i, så ble byttet ut, og den tynne strømpebuksa måtte vike for en tykkere også Var jo noen som så noe rart på antrekket mitt, men helt ærlig, det gir jeg blaffen i Anonymous poster hash: 0008e...284
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #14 Skrevet 17. mai 2016 I dag så jeg en dame i toget jeg vet hvem er. Hun er voldsomt overvektig, har utrolig dårlig råd og har sine problemer. Livet har ikke vært nådig mot henne. Hun gikk i toget i dag, i olabukser, sort t-skjorte og slitte joggebukser. Smilte som en sol og hadde flagg. En psykiatrisk sykepleier i bunad gikk sammen med henne, i perioder holdt hun min bekjente i hånden. Jeg hørte en dame bak meg på fortauet kommentere hvor fæl min bekjente så ut, og jeg ble litt kvalm. Der står et kjerringhelvete og kritiserer antrekket. Hva med å se gleden? Deltagelsen? Neida, istedet er man slem uten skam. Sier mest om rivjernet som pratet stygt. Vi som samfunn bør være litt rausere! Anonymous poster hash: 132bc...1ca
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #15 Skrevet 17. mai 2016 Jeg reagerer mest på damer med 20, 30,40 kg for mye i lår/rumpekorte kjoler. Det er så no no som det kan få blitt. Grusomt. Da er det mer kledelig med en bukse ja. Samt unge jenter som tydeligvis tror at horeantrekk=pynteantrekk på 17. mai. Skjønner meg heller ikke helt på de som tropper opp i jeans. De har garantert mer pyntede bukser i skapet. Samtidig så velger jeg å tenke at de sikkert har en grunn. Anonymous poster hash: d72a9...04a Og jeg satt alene hjemme i dag fordi jeg ikke har noe annet enn jeans i skapet. Anonymous poster hash: 1fe43...a2c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #16 Skrevet 17. mai 2016 Så rart, jeg så bare folk som hadde det trivelig med å delta. Og misunte de med joggesko voldsomt på siste etappe. Jeg også misunnet joggeskoene for mine sko var helt for jævlig å gå med,men aldri i livet om jeg hadde troppet på 17.mai i bunad med joggesko eller finsko med joggesko til! Det er bare en dag i året så såpass tåler jeg! Anonymous poster hash: 01736...802
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #17 Skrevet 17. mai 2016 Jeg reagerer mest på damer med 20, 30,40 kg for mye i lår/rumpekorte kjoler. Det er så no no som det kan få blitt. Grusomt. Da er det mer kledelig med en bukse ja. Samt unge jenter som tydeligvis tror at horeantrekk=pynteantrekk på 17. mai. Skjønner meg heller ikke helt på de som tropper opp i jeans. De har garantert mer pyntede bukser i skapet. Samtidig så velger jeg å tenke at de sikkert har en grunn. Anonymous poster hash: d72a9...04a Jeg hadde jeans i dag. Fordi jeg ikke har mer pyntede bukser i skapet. Joggesko brukte jeg også 👍 Anonymous poster hash: 2aa6a...771
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #18 Skrevet 17. mai 2016 Og jeg satt alene hjemme i dag fordi jeg ikke har noe annet enn jeans i skapet. Anonymous poster hash: 1fe43...a2c Så trist! Gi f... I klespolitiet! Kom ut og vær glad! Delta! Det er så mye viktigere enn hva du har på deg! Anonymous poster hash: 132bc...1ca
sug lut Skrevet 17. mai 2016 #19 Skrevet 17. mai 2016 Jeg også misunnet joggeskoene for mine sko var helt for jævlig å gå med,men aldri i livet om jeg hadde troppet på 17.mai i bunad med joggesko eller finsko med joggesko til! Det er bare en dag i året så såpass tåler jeg! Anonymous poster hash: 01736...802 Vel, det er ikke alle som tåler det, for det første, og for det andre kan jeg ikke se at det kan gjøre dagen din mindre fin at andre har andre sko enn du ville valgt.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #20 Skrevet 17. mai 2016 Så trist! Gi f... I klespolitiet! Kom ut og vær glad! Delta! Det er så mye viktigere enn hva du har på deg! Anonymous poster hash: 132bc...1ca Hadde jeg hatt noen her jeg bor å gå sammen med kunne jeg kanskje, men alene, det gjør jeg ikke. Man får så mange blikk at det unner jeg ikke meg selv. Normalt bryr jeg meg ikke så mye, men akkurat 17. mai gjør jeg det. Det blir en ekstra sår dag fordi alt blir så offentlig synlig. Anonymous poster hash: 1fe43...a2c
Hannepålandet Skrevet 17. mai 2016 #21 Skrevet 17. mai 2016 Jeg gikk i bunad og sjokkrosa joggesko. Fordi jeg hadde gnagsår etter barnetåget på mårran.
Elisun Skrevet 17. mai 2016 #22 Skrevet 17. mai 2016 Jenta mi på 6 gikk med bunad og,hold dere fast .... Joggesko.. So what!?! Er det seriøst noe å bry seg med?! Går dere med nesa ned i bakken hele dagen for å se hva folk har på bein? Ærligtalt!! Og skal jeg fortelle dere en ting til?! Jeg gikk i en lang blå silkekjole med JOGGESKO!! Ja så ser det kanskje rart ut. Men keg har seriøst problemer med hælene mine så jeg MÅ ha sko med gode puter. Skulle jeg latt være å delta i toget med datteren min fordi jeg ikke hadde "riktig" skotøy da!?! Pass på dere sjøl sier nå bare jeg!
sotosmor Skrevet 17. mai 2016 #23 Skrevet 17. mai 2016 Her ble det hvit fin kjole,ullstillongs og mine vanlige sko. For ikke å fryse for mye i kulden, 6 + grader her i dag.På 17 mai med mye ståing og gåing så vil jeg heller prioritere komfort framfor fine sko.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #24 Skrevet 17. mai 2016 Så flott at alle er ute og koser seg en sånn dag, og ikke gjemmer seg inne om de ikke har råd til nye joggesko, eller har fått vannblemmer og gnagsår og derfor har skiftet sko. Så fint at noen har sin egen stil, og ikke bryr seg om hva andre syns. Folkefest kalles det. For å feire at vi er et fritt, selvstendig land. ❤️🇳🇴 Anonymous poster hash: b55f7...c8a Bra sagt! Pluss, hadde du lite å ta deg til i dag? Jeg var såpass opptatt av meg og mitt at jeg definitivt ikke hadde verken tid til eller interesse av å detaljstudere folk. Anonymous poster hash: e6535...06d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #25 Skrevet 17. mai 2016 Jeg gikk i bunad og sjokkrosa joggesko. Fordi jeg hadde gnagsår etter barnetåget på mårran. Godt å høre, det gjorde datteren min også Skulle gå langt og penskoene er vonde. Anonymous poster hash: 43127...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå