Gå til innhold

Kjøre bil Oslo-København: bro eller ferge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor du skal. Vi har familie i nordkjøpenhavn og da er båten klart raskest. Skal man lengre sør har det ikke så mye å si. For oss er også båten en velkommen dopause.

Anonymous poster hash: 03f80...d8e

Kommer an på hvor du skal. Vi har familie i nordkjøpenhavn og da er båten klart raskest. Skal man lengre sør har det ikke så mye å si. For oss er også båten en velkommen dopause.

Anonymous poster hash: 03f80...d8e

Takk for svar. Kjører uten barn og trenger nok ikke så mye pause. SKal bo midt i sentrum, ikke langt fra sas hotellet

Anonymous poster hash: 18426...bfa

Hvis jeg husker rett er båten litt billigere, kjøp billett på nett først. Og hvis dere kjører Strandveien ned til københavn, tar det litt lenger tid ebnn motorveien, men det er veldig fin kyst og masse kaksehus å se på.

Anonymous poster hash: ad961...393

Hvis jeg husker rett er båten litt billigere, kjøp billett på nett først. Og hvis dere kjører Strandveien ned til københavn, tar det litt lenger tid ebnn motorveien, men det er veldig fin kyst og masse kaksehus å se på.

Anonymous poster hash: ad961...393

Takk :)

Annonse

Det er nok raskere å kjøre broen enn å ta båt fra Oslo.

Ja det er det, den tar ca. 15 timer. Men jeg lurte på båten mellom Helsingborg - Hesingør, i stedet for å kjøre om Malmø og broen. Slipper en noen mil når man tar båten

Ja det er det, den tar ca. 15 timer. Men jeg lurte på båten mellom Helsingborg - Hesingør, i stedet for å kjøre om Malmø og broen. Slipper en noen mil når man tar båten

Tar du den båten må du jo kjøre fra Helsingør til København, men tar du broen så kommer du rett inn til København. Veistandarden er mye bedre over broen enn veien fra Helsingør til København er. Skal ikke være påståelig, for er ikke 100% sikker, og priser aner jeg ikke, men ville nok helst kjørt bil og tatt broen hvis det var meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...