Gå til innhold

Symptomer-hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Hadde EL mellom 3-5 mai. Lagt inn en god del aksjer i dette tidsrommet,både før og etter.. Har en 23 dagers syklus og IKM var da i går. Ingen mens ennå. Har siste uka vært små-kvalm på morran og magen tåler ikke lenger vanlige rutiner om morran.. Har en enorm sultfølelse og har gått ifra å ikke kjenne sult til å kjenne dette tidlig og blir ufattelig hissig uten mat og ekstremt lavt blodsukker. Har hatt noen stikninger når jeg ligger på magen og noe som føles som sammentrekninger i magen jeg aldri har hatt før. Oppblåst og promper verre enn samboeren.. Har mensmurringer som har vedvart nå i ca 8 dager. Dersom jeg ligger på magen eller flytter på meg litt fort så strekker det. Jeg har vært noen dager over IKM før så må nok holde igjen litt. Men dersom det ikke kommer noen mens før fredag/lørdag så får jeg evt teste da tenker jeg :P hatt litt ømme brystvorter men det er nå borte.. Kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk men enn så lenge ikke gjort :P hehe hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144275874-symptomer-hva-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare ta en i går og den ble dessverre negativ.. Men har hatt en god del murringer ja,men de ga seg i går og har ikke noen murring eller men.. Så jeg fatter ikke hva som skjer :P så er det ingen mens på fredag/lørdag så får jeg nok teste igjen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...