Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Jeg sliter med smerter i livmorområdet fra før (venter på operasjon for å fjerne den), så jeg har litt vanskeligheter for å finne ut av hvor vond smerten er i siden. Sitter på høyre side, mellom hoftebein og navel, nærmere hoftebeinet. Litt uggen, men det er jeg ellers også pga smertene i livmora. Kjenner det spesielt godt når jeg reiser meg, setter meg ned eller vrir meg..har ikke feber (som jeg vet om, pleier å kjenne det ganske godt). Hatt det siden i går natt, vært på do som vanlig, kommer luft som vanlig. Er jeg bare øm? Anonymous poster hash: f3708...11c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Ingen? Det ville vel vært uutholdelig vondt nå om det var blindtarmen? Jeg har like vondt som i sta, verken mer eller mindre, så da er det vel sikkert luft eller fortsoppelse? Anonymous poster hash: f3708...11c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Ring legevakten og spør om råd. Random fremmede på forum kan ikke svare på det. Anonymous poster hash: 2a91c...fcf
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Takk for svar Skjønner at man ikke skal ta alt her inne for god fisk altså Jeg skal på sykehuset i morgen for noe annet, så kan spørre da om det ikke gir seg, men har lite lyst til å ringe legevakt nå. Hadde selvfølgelig kontaktet lege om jeg følte det var uoverkommelig, men jeg har matlyst og ikke feber, så regner med det er noe helt annet enn blindtarmen nå uansett Anonymous poster hash: f3708...11c
.Lillemy. Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Jeg har har hatt blindtarm betennelse og da vrei jeg meg i smerter, og etter noen timer ble jeg svimmel og kvalm.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Cyste på eggstokken som har begynt å vri seg? Det er vondt, men overkommelig. Da jeg hadde det, gikk jeg på jobb i 2 dager. Legen ble litt overrasket da. Men legene ble ikke enige med seg selv om det var blindtarmen eller feks cyste før etter en del undersøkelser. Det som hjalp mot smertene for meg, var å legge meg på gulvet og strekke meg ut så lang jeg var. Anonymous poster hash: ab86f...209
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Cyste på eggstokken som har begynt å vri seg? Det er vondt, men overkommelig. Da jeg hadde det, gikk jeg på jobb i 2 dager. Legen ble litt overrasket da. Men legene ble ikke enige med seg selv om det var blindtarmen eller feks cyste før etter en del undersøkelser. Det som hjalp mot smertene for meg, var å legge meg på gulvet og strekke meg ut så lang jeg var. Anonymous poster hash: ab86f...209 Dette kan det jo selvfølgelig være! Skal til gyn.pol i morgen, så da ser de vel om det er noe sånt Mener også at ved blindtarmbetennelse ville jeg vært mer "slått" ut, ble bare så usikker på hvor vondt det var i sta da jeg har veldige smerter i livmora (ca som rier ved fem cm). Men jeg har som sagt matlyst og ikke feber, så da slår jeg det fra meg og ser det an i morgen Anonymous poster hash: f3708...11c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 Aner jo ikke hva du har. Men jeg hatt sinnsyke magesmerter ved diaréinfeksjoner. Ofte har magesmertene komt et døgn før jeg blir eksplosiv.. Det var verst da jeg hadde salmonella, da måtte jeg gråtende be mannen min flytte tskjorta mi fordi den lå så vondt på magen min (jeg orket ikke lee en muskel) (jeg tar heller 5 fødsler på ei uke enn å få det igjen). Men også mer harmløse infeksjoner har gjort fryktelig vondt. Og som sagt, smertene har komt et døgn før jeg fikk andre symptomer. Sier ikke at det du har, men er en mulighet. Luftsmerter kan også være fryktelig vonde. Men lurt å spørre i morgen. Anonymous poster hash: bc23d...a71
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #9 Skrevet 17. mai 2016 Jeg synes du skal oppsøke lege i morgen. Jeg holdt på å dø av blindtarmbetennelse. Den ble nekrotisk (koldbrann) fordi jeg gikk med det så lenge, og jeg fikk bukhinnebetennelse og ble liggende lenge på sykehus etter operasjonen der blindtarmen ble fjernet. Det var skummelt og traumatisk og hadde jeg ventet noen timer til før jeg kontaktet lege kunne jeg ha dødd, det var de veldig klare på.. Jeg gikk med vondt i magen i mange dager før jeg dro til legen... Ringte legevakten på natta etter en dag fordi jeg hadde så vondt at jeg gråt. "Har du ikke feber er det ikke blindtarmbetennelse!" Sa de bestemt. Jeg hadde aldri feber.. Og det føltes stort sett som menstruasjonssmerter. Så kontakt lege! Lykke til <3 Anonymous poster hash: 6988f...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå