Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Ikke på noen andre, bare meg.. tror han at jeg er mamman hans? Leter han etter melk? Anonymous poster hash: bd2a1...e45
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 Typisk for katter som er tatt for tidlig fra moren. Vi har 3 stk som nå er 8 år,og alle holder på sånn. Fikk de da de var 6 uker,kattemor døde. Anonymous poster hash: 4bb33...dac
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 Det gjør min hokatte 1 år også. Bare hos meg. Tydeligvis jeg som er mammaen. Koser helst bare med meg også. Hun tar seg godt til rette og "eier" meg! Men hun var over 12 uker når vi fikk henne, så at det var for tidlig? Det tok et par mnd før hun var såpass godt kjent med meg at hun startet. Prøver å begrense det, men ser hun blir skuffet når jeg ikke lar henne få den kosen. Anonymous poster hash: fe038...525
Ylva og Mathilde Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Ofte er det når de er tatt for tidlig ja. Her gjør to av kattene det, de har en IKEA-hund som de "dier" på, og maler som et uvær. Dette foregår rundt hodet på datteren min på 9, når hun skal sove, og hun elsker det. En kakafoni av sutt-sutt-sutt-malemalemale-sutt-sutt-sutt der inne 😍 Men, det har roet seg, de er litt over 2 år nå, og er ikke like ivrige lenger.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Jeg hadde ein naken katt som suttet på sine egne tatter. Fy for ei slafsing det var. Anonymous poster hash: f50c3...291
skinnfilla Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Min suttet på sin egen hale, fikk han da han var 8 uker. Holdt på med det til vi måtte avlive, ble nesten 18 år. Fine gutten min 😌
Mumua Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Mine to gjorde også det, de hentet jeg hos dyrebeskyttelsen etter at noen hadde dumpet dem for å dø som nyfødte. Mine elsket å få q-tips de kunne sutte på
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Min suttet på sin egen hale, fikk han da han var 8 uker. Holdt på med det til vi måtte avlive, ble nesten 18 år. Fine gutten min 😌 Det gjorde min også! Den ble nok gitt bort litt for ung, for var ikke så flink til å spise kattemat. Ville heller ha flaske med melk. Anonymous poster hash: 5c2a4...38c
Ylva og Mathilde Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Jeg hadde ein naken katt som suttet på sine egne tatter. Fy for ei slafsing det var. Anonymous poster hash: f50c3...291 Hahahahahaaaaaah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå