Gå til innhold

Hva er det med min mote og strømpebukser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du. Sorte, tynne strømper ser jævlig ut til lyse klær. Da er det hudfarget som duger.

Anonymous poster hash: 1fcf4...3b0

Skrevet

De er helt idiotiske. En haug med småjenter som kun skriver om mote som ligner kopier fra kjente designere.

Det er faktisk ren underholdning å lese sakene deres.

Flaut å ha journalistutdanning og skrive noe SÅ dårlig. Om de er journalist da. De fleste er vel bare stylist. Om det er en tittel.

Anonymous poster hash: 2bebe...51b

Skrevet

Poenget er vel ikke at man alltid skal velge svarte, om nude passer best bør man heller gå uten

Anonymous poster hash: 165b7...ec8
Skrevet

Einig med deg.  Eg kan verkeleg ikkje gå med svarte strømper til den lyse vår/sommarkjolen, og heller ikkje gå med bare bein i kald blest, som ei anna sta tenåringsjente.  Nei, her vert det hudfarga strømpebukser, det er definitivt finare enn bleike bein med gåsehud!

Skrevet

Min mote er jo helt jævlig. Bedre med hudfarga strømerbukser enn bleke legger. 

Anonymous poster hash: 1fd50...0e5
Skrevet

Enig! Skjønner ingenting. Nå bruker jeg bunad, så er ikke direkte "berørt".

Forstår virkelig ikke problemet med hudfarget strømpebukse! Heller ikke problemet med shiny variant. Jeg har åpenbart ikke fulgt med i timen.

Hudfarget strømpebukse er da virkelig innafor!!!

Dustemotefolk ass.....

Anonymous poster hash: a550a...480

Skrevet

Er litt morsomt...i min fjortisalder var svarte, tynne strømpebukser var sååå kjerring!

Hudfargede strømpebukser gjør seg på ben som ikke er 16 år.

Anonymous poster hash: c11ae...6f6

Skrevet

Poenget er vel ikke at man alltid skal velge svarte, om nude passer best bør man heller gå uten

Anonymous poster hash: 165b7...ec8

Funker sikkert om en har et liv der peeling og selvbruning er noe en har tid til å gjøre flere ganger i uken. De fleste som er mer enn 55 kg har heller ikke thigh gap, slik at en risikerer gnag. Ofte er det også for kaldt. Sorry, jeg holder en knapp på at jentene hos min mote har funnet seg en kjepphest, bare for å ha noe å skrive om.

Anonymous poster hash: 3e20e...f3a

Skrevet

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23679914/motekspertene-har-talt-styr-unna-gjennomsiktig-stroempebukse-paa-17-mai

Er det kun for å ha en ny kjepphest? Matte, hudfargede strømpebukser i riktig farge fungerer som sminke for beina. Svart fungerer på ingen måte til alle antrekk.

Hehe, dersom du lever i troen på at hudfargede strømpebukser funker som "sminke" for beina, så tar du dessverre svært feil. Ser det er noen av dere som har den forestillingen og må dessverre fortelle dere at det ikke ser ut!

Anonymous poster hash: 53da8...adb

Skrevet

Hehe, dersom du lever i troen på at hudfargede strømpebukser funker som "sminke" for beina, så tar du dessverre svært feil. Ser det er noen av dere som har den forestillingen og må dessverre fortelle dere at det ikke ser ut!

Regner med at du tror jeg snakker om sminke som brunkrem og at jeg bruker mørkere strømpebukser? Det jeg snakker om er at en hudfarget strømpebukse i riktig farge jevner ut huden. Jeg har synlige blødårer som lyser lilla og rosa porer på leggene etc. De blir mindre tydelig.

Skrevet

Lady Catherine bruker alltid nude strømpebukse når hun representerer. Hun er regnet som en av vår tids store stil ikon.

Jeg har alltid sett på det som litt morsomt måten de skryter av hennes stil, og disser ting hun bruker konsekvent. De har nok bare fått for seg at det er stygt med nude strømpebukse, og vil ikke innrømme at de har tatt feil.

Anonymous poster hash: cba35...fbd

Skrevet

Enig med min mote. Hudfarga strømpebukse blir aldri riktig uansett. Enten svart eller uten. Om det er for varmt eller en ikke føler en kan gå uten strømpebukse bør en velge en annen kjole eller skjørt å ha på seg. Hudfarget strømpebukse er det mest tacky som fins!

Anonymous poster hash: 59d07...c08

Skrevet

Enig med min mote. Hudfarga strømpebukse blir aldri riktig uansett. Enten svart eller uten. Om det er for varmt eller en ikke føler en kan gå uten strømpebukse bør en velge en annen kjole eller skjørt å ha på seg. Hudfarget strømpebukse er det mest tacky som fins!

Ja, det er grusomt hvor tacky hun her er! Ingen stil i det hele tatt!

http://www.thefashionspot.com/celebrity-fashion/176049-catherine-duchess-of-cambridge-looks-surprisingly-laid-back-in-raoul/

Skrevet

Hører det ofte, at det er tacky og den slags, men jeg har aldri fått taket på hvorfor det er så fælt med hudfarget?

Skrevet

Det mest tacky faktisk...

Skrevet

Ja, det er grusomt hvor tacky hun her er! Ingen stil i det hele tatt!

http://www.thefashionspot.com/celebrity-fashion/176049-catherine-duchess-of-cambridge-looks-surprisingly-laid-back-in-raoul/

Hvis du tror det er slik de fleste norske kvinner ser ut i hudfarget strømpebukse, så er du jo faktisk litt morsom... :) De aller aller fleste klarer dessverre ikke å finne riktig farge og glans i de hudfargede strømpebuksene sine, og derfor styrer man heller unna!

Skrevet

Funker sikkert om en har et liv der peeling og selvbruning er noe en har tid til å gjøre flere ganger i uken. De fleste som er mer enn 55 kg har heller ikke thigh gap, slik at en risikerer gnag. Ofte er det også for kaldt. Sorry, jeg holder en knapp på at jentene hos min mote har funnet seg en kjepphest, bare for å ha noe å skrive om.

Jeg veier mer enn 55 og har thigh gap! Kanskje fordi jeg er 180 cm høy.

Anonymous poster hash: 36391...24b

Skrevet

Jeg synes man ser naken og usømmelig ut dersom man skal gjøre som Min mote sier og gå uten. Det er bare ikke pent å gå bar når man skal være finpyntet. Kun på stranda eller ved uformell hverdag man kan gå bar.

Det mener jeg. Derfor går jeg i hudfarget strømpebukse når det ikke passer med sort.

Skrevet

Synes nude strømpebukse er fint og høvelig jeg. Heldigvis ikke jentene i min mote som bestemmer hva jeg skal ha på meg ;)

Skrevet

Jeg hadde tynne, matte strømpebukser i min hudtone på i dag 😱 Et under at jeg ikke ble kastet ut av 17.mai-feiringen.

Anonymous poster hash: aa310...5db

Skrevet

Prinsesse Kate bruker nesten alltid nude strømpebukser, klassisk og pent! Strømpebuksene er hun jo kjent for så det er ingenting å diskutere.

Med mindre man er 14 år eller dersom man er solbrun, bruker en solkjole eller det er 25 grader, er det sjelden særlig pent uten strømpebukser. Det blir raskt bare trashy spør du meg! Men klart - om man ser ut som en Victoria secret modell og sminker beina med selvbruning er det sikkert fint uten...

Nude strømpebukser til Dovre faller! Anser meg selv som i meget godt selskap, Minmote har sikkert innflytelse på fjortiser men det sier mest om dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...