Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #26 Skrevet 16. mai 2016 Så kjedelig! Sønnen min har helt skrekk for frisører, for de klipper alltid mye mer enn han vil og enn vi forklarer. Det virker som de "skal bare rette på det, bare ta litt til" og vips så er det altfor kort. Hver gang! Det skjer hver gang! 😂 Anonymous poster hash: 8b12a...d10
Superdolly Skrevet 16. mai 2016 #27 Skrevet 16. mai 2016 Dette er min erfaring hos frisør også. Det hjelper ikke å ha med bilder, det hjelper ikke hvor mye du forklarer. De gjør som de vil uansett, og det de vil er gjerne å klippe veldig mye mer enn det jeg vil. Jeg går uhyre sjelden til frisør, rett og slett fordi jeg ikke kan huske at jeg har kommet fra frisør og vært fornøyd med hvordan jeg så ut på håret.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #28 Skrevet 16. mai 2016 Jeg har opplevd en frekk frisør som var superskeptisk til "signatursveisen" min. Den hadde vokst langt ut da og hun overtalte meg til å ikke klippe luggen opp igjen og sa at det er det jo ingen som kler. Jeg kler det veldig godt og har riktig nok fått overraskede "det kledde du" fra andre frisører. Jeg har aldri opplevd at de klipper mye kortere, men har møtt mange som lar seg definere av sitt lante, "flotte" hår som egentlig er flott til skuldrene og henger i flisete laser til midjen. Flere av dem har klaget på at frisører klipper alt for kort. Jeg tenker i mitt stille sinn at den stakkars frisøren har tattlangt mindre enn nødvendig;) Anonymous poster hash: 741fc...cfa
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #29 Skrevet 16. mai 2016 Mange hårsåre frisører her ser jeg. Vet hvordan du har det forresten. Jeg hadde aldri gått ut fra en frisørsalong uten vondt i magen før jeg traff min nåværende for 6 PR siden. Etter det har jeg aldri vært hos noen andre igjen. En helt grusom følelse og du slutter å stole på frisøren. Uansett så fikk hun med se at du sa skrålugg for hun spurte jo hvor kort SKRÅLUGGEN skulle være på det korteste.. Hvisking betalte ville jeg gått tilbake med en klage nå på onsdag. Det er liv å klage på frisører også. Så kan du få pengene igjen og hun kan øve seg på å være mer forsiktig i fremtiden Anonymous poster hash: 74642...a1c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #30 Skrevet 16. mai 2016 Jeg opplevde å bli kraftig misforstått selv en gang. Jeg ba om en skrå bob som stoppet ved kinnbeina, jeg fikk en guttekort sveis med lugg som skrådde motsatt vei, helt kort ved ørene. Fy som jeg så ut. Da jeg forsto hvor det bar hen var det for sent.. All sympati med deg HI... Anonymous poster hash: 71131...02e 😱 Anonymous poster hash: 74642...a1c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2016 #31 Skrevet 16. mai 2016 Mange hårsåre frisører her ser jeg. Vet hvordan du har det forresten. Jeg hadde aldri gått ut fra en frisørsalong uten vondt i magen før jeg traff min nåværende for 6 PR siden. Etter det har jeg aldri vært hos noen andre igjen. En helt grusom følelse og du slutter å stole på frisøren. Uansett så fikk hun med se at du sa skrålugg for hun spurte jo hvor kort SKRÅLUGGEN skulle være på det korteste.. Hvisking betalte ville jeg gått tilbake med en klage nå på onsdag. Det er liv å klage på frisører også. Så kan du få pengene igjen og hun kan øve seg på å være mer forsiktig i fremtiden Anonymous poster hash: 74642...a1c Dette forstod jeg ingenting av 😂 Anonymous poster hash: 52aed...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå