Gå til innhold

Toppkaraktersystemet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lest boka? Hvordan få toppkarakter på 14 dager? Man trenger ikke å Være super intelligent eller ha super hukommelse, men det er et system som Gjør at man kan få toppkarakterer på enkelt vis. Er det noen som har lest boka og som evt vil anbefale denne? 😊

Anonymous poster hash: edb47...3a7

Skrevet

Det var i grunn ikke så mange overraskelser... Men greie tips om du tar deg råd til å legge ut pengene for den.

Anonymous poster hash: 0ccc4...132

Skrevet

Men fikk du bedre lesevaner? Husker du bedre ting nå etter å ha tilegnet deg tipsene fra boka?

Anonymous poster hash: edb47...3a7

Skrevet

Toppkarakter krever topp hode. Men gode studie- og skrivevaner kan ta deg et godt stykke på vei.

Skrevet

Toppkarakter krever topp hode. Men gode studie- og skrivevaner kan ta deg et godt stykke på vei.

Det er ikke sant. Jeg har ikke et topp hode, men har over halvparten A fra min seksårige utdannelse. Jeg er flink til å lære utenat. 

Anonymous poster hash: 7de68...4ab

Skrevet

Det er ikke sant. Jeg har ikke et topp hode, men har over halvparten A fra min seksårige utdannelse. Jeg er flink til å lære utenat. 

Da har du en lettkjøpt utdannelse, eller undervurderer deg selv grovt. Det handler om (skal handle om) anvendelsen av det du evt har lært utenat - resonnementer, argumentasjonsstyrke og ikke oppgulp - når det settes A.

Skrevet

Da har du en lettkjøpt utdannelse, eller undervurderer deg selv grovt. Det handler om (skal handle om) anvendelsen av det du evt har lært utenat - resonnementer, argumentasjonsstyrke og ikke oppgulp - når det settes A.

Ikke spesielt lettkjøpt, tror jeg - snittet lå vanligvis rundt C, litt høyere på master. Eksamener i høyere utdanning baserer seg ofte på referert kunnskap, selv om det ikke skal være slik. Husker det var et tema da jeg tok utdannelse - hvordan det var, og hvordan det burde vært. Ikke mange år siden. Mener ikke at det er bra, innvender bare at man ikke behøver å være et topphode for å få toppkarakterer. 

Skrevet

Om det var boka eller ikke som gjorde det; jeg gikk fra d i snitt til b i snitt og føler jeg husker ting bedre i ettertid. Men det kan også være tilfeldig. Men jeg synes tipsene var gode altså.

Anonymous poster hash: 0ccc4...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...