Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Hei dere som har laget kimchi Jeg har så lyst å prøve, men har ikke fått tak i fiskesaus. Kan jeg bruke soyasaus istedenfor? Eller er det noe med fiskesausen som trengs for fermenteringsprosessen? Hilsen nybegynneren Anonymous poster hash: 70eed...d92
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Jeg kan ikke svare spesifikt, for har aldri laget kimchi, men smakene er veldig ulike og kan i utgangspunktet ikke erstatte hverandre. Anonymous poster hash: 1fb42...2c9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Jeg kan ikke svare spesifikt, for har aldri laget kimchi, men smakene er veldig ulike og kan i utgangspunktet ikke erstatte hverandre. Anonymous poster hash: 1fb42...2c9 Takk for svar Jeg har aldri brukt fiskesaus, så aner ikke hvordan det smaker. Jeg googlet litt mer og fant faktisk en oppskrift nå bare med soyasaus, så tenker jeg prøver med det i mangel av fiskesaus, så får jeg heller prøve med fiskesaus når jeg finner det. Det kan jo bli spennende å kjenne forskjellen Anonymous poster hash: 70eed...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå