Gå til innhold

Eldre gravid som har lyst på babyshower 😜

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha, signerer🙈😂😂😂

Anonymous poster hash: 049f1...95d

Er det like kleint å arrangere bursdag for seg selv?

Anonymous poster hash: 001c6...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det like kleint å arrangere bursdag for seg selv?

Anonymous poster hash: 001c6...366

Det er vel en større begivenhet å ha en baby i magen enn å bli ett år eldre, så jeg fatter ikke hva som er så kleint..

Anonymous poster hash: 4fd03...749

Skrevet

Jeg har skjønt det nå...

Men jeg tenkte ikke på at det var folk som skulle gi gaver, jeg tenkte bare at de skulle komme til meg å spise kake osv. Ikke få noe av de. Det siste jeg vil er å være frekk

Anonymous poster hash: 97bb3...159

Hvorfor kan du ikke bare invitere på venninnekveld? Uten å kalle det babyshower?

Lag god mat og kaker og inviter de vennene du vil! 😀

Anonymous poster hash: 17db7...dbc

Skrevet

Feil.

Anonymous poster hash: 5a930...88c

Hva er feil? Det stemmer jo:)

Anonymous poster hash: 19a7d...8f1

Skrevet

Inviter til venninne-kveld om du er redd for at venninnene skal føle seg pliktet til å gi gaver. 

Lag god mat og kos dere, også kan du jo si at du har lyst til å samle alle og kose deg sammen venninnene før den lille kommer og at du f.eks planlegger gjettekonkurranse hvor de kan gjette dato babyen blir født, vekt og lengde. 

Ikke hør på alle som sier det vil være kleint og dumt med tanke på alt som kan gå galt, tenk heller på alt som kan gå bra! 
Skal det være kleint å arrangere en sånn kveld selv (hvor du ikke tenkte på gaver) skal det også være kleint å arrangere bursdagsfeiring. 

Kos deg med en kveld hvor du gleder deg litt ekstra over den lille som kommer til verden!

Anonymous poster hash: b7d76...a5a
Skrevet

Kan du ikke bare ha venninnefest? Det er nok et fåtall venner som er sååå giret på andres graviditet at de er interessert i å ha gjetteleker med babyens vekt, lengde på fødsel, se ultralyd bilder osv.

Anonymous poster hash: 64b1b...796

Skrevet

Jeg syns babyshower er så kleint.

Men det er jo noe å tenke på st noen ganger går det ikke bra. Noen ganger dør babyen.

Da skal jeg love deg at babyshower ikke var kjekt.

Komme tomhendt hjem fra sykehuset. Der er alke gavene og bleiekaka.

Nei, feire når babyen kommer hjem istedet.

Anonymous poster hash: ea166...81e

Akkurat dette skjedde med meg. Babyshower som venninnene mine hadde organisert, 3 dager etter døden babyen min, kort tid etter han ble født. Det var helt grusomt å komme hjem uten baby fra sykehuset til et pyntet hus med ballonger, bleiekake og masse gaver. Venter baby nr 3 nå og her blir det ingen feiring før babyen er trygt ute. Ingen av de andre venninne i gjengen har hatt noe ønske om babyshower før fødsel heller, etter dette skjedde med oss.

Men hi, det var en liten avsporing. Hva med å invitere på venninnelunch en dag etter fødsel? Du kan jo servere kake og annet godt da, i tillegg så er det jo mer naturlig å ha med seg en gave til den nyfødte da :)

Anonymous poster hash: 5ab90...9de

Skrevet

Hva er feil? Det stemmer jo:)

Anonymous poster hash: 19a7d...8f1

Nei, det gjør ikke det.

Skrevet

Inviter heller på vennindekveld...

Anonymous poster hash: e3b76...418

Skrevet

Nei, det gjør ikke det.

Jeg opplevde også som hun over sier at babyshower ble holdt av moren selv i USA.

Skrevet

Jeg opplevde også som hun over sier at babyshower ble holdt av moren selv i USA. Anonymous poster hash: 4fd03...749

Kanskje det rett og slett er litt forskjellig fra sted til sted? USA er jo tross alt stort!

Anonymous poster hash: 8c4b8...889

Skrevet

Jeg opplevde også som hun over sier at babyshower ble holdt av moren selv i USA.

Hun skriver at i Amerika arrangerer man sin egen babyshower, hvilket er usant. Det er ikke det man gjør i USA.

Noen gjør det, tradisjonen er likevel at en babyshower arrangeres for deg, helst som en overraskelsesfest.

Skrevet

Du kan jo ikke tenke sånn. Barn kan dø når som helst etter fødselen og i årene etter fødsel pga sykdom eller skade.

Anonymous poster hash: c0342...12c

Ja, de KAN alltids dø på et senere tidspunkt. Men en fødsel innebærer en stor risiko som barnet antakeligvis ikke vil være i nærheten av senere, fødsel er en milepæl. Synes det er helt innenfor å tenke sånn. De aller fleste kjenner vel noen som har mistet barnet i magen eller ved fødsel. Få kjenner noen som har mistet et barn senere...

Anonymous poster hash: a2e2f...647

Skrevet

Kan dere være så snill å slutte å snakke om døde babyer.

Anonymous poster hash: 97bb3...159

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...