Gå til innhold

Eldre gravid som har lyst på babyshower 😜

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært så morro med babyshower. Men vet 99% sikkert at ingen lager istand det til meg siden vi er en gjeng gamlinger hehe.

Men er det teit å lage selv, eller må det absolutt være hemlig å fra noen andre?

Hva syntes dere?

Anonymous poster hash: 97bb3...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sprenger kleinometeret å arrangere selv. Kom og gi meg gaver!

Anonymous poster hash: df2cc...c5c

Skrevet

Kan du ikke invitere på en venninnekveld? Sånn uten å forvente gaver til babyen?

Anonymous poster hash: 17db7...dbc

Skrevet

For noen år siden skrev jeg en lignende tråd og fikk ekstremt mange negative tilbakemeldinger. Så jeg arrangerte ingen babyshower for meg selv. Hvis jeg noengang blir gravid igjen kommer jeg til å arrangere selv.

Kjedelig for oss som ikke har venninner som gidder å stelle i stand overraskelesfest 😢

Anonymous poster hash: 4fd03...749

Skrevet

Ha

Det sprenger kleinometeret å arrangere selv. Kom og gi meg gaver! Anonymous poster hash: df2cc...c5c

Haha jeg tenkte ikke på gaver jeg tenkte mer å pynte opp til babynest med kaker ol. Som jeg steller istand,

Har ikke vært på babyshower så jeg tenkte ikke på gaver.

Ja det ville vært skikkelig kleint om noen trodde jeg laget istand for å få gaver

Skrevet

For noen år siden skrev jeg en lignende tråd og fikk ekstremt mange negative tilbakemeldinger. Så jeg arrangerte ingen babyshower for meg selv. Hvis jeg noengang blir gravid igjen kommer jeg til å arrangere selv.

Kjedelig for oss som ikke har venninner som gidder å stelle i stand overraskelesfest Anonymous poster hash: 4fd03...749

Kom igjen :)

Jeg har lyst til å feire lille baby som er på vei. Hadde vært så koselig.

Skjønner at mine venninner ikke steller istand. For her jeg bor er det noe som har kommet de senere årene, så ingen på min alder har vært borti det.

Skrevet

Kom igjen :)

Jeg har lyst til å feire lille baby som er på vei. Hadde vært så koselig.

Skjønner at mine venninner ikke steller istand. For her jeg bor er det noe som har kommet de senere årene, så ingen på min alder har vært borti det.

Da kan du jo bare invitere venninnene på baby-i-magen-feiring. Helt unødvendig å kalle det babyshower (som i grunnen er litt teit), for der ligger det jo i navnet at babyen skal dusjes i gaver.

Anonymous poster hash: b3339...ea5

Skrevet

Jeg syns det er litt klient når folk arrangerer slike ting for seg selv.

Anonymous poster hash: 0b721...2fb

Skrevet

I USA planlegger moren det selv, men hele greia er litt fjortiss uansett

Anonymous poster hash: 64b1b...796

Skrevet

Jeg syns babyshower er så kleint.

Men det er jo noe å tenke på st noen ganger går det ikke bra. Noen ganger dør babyen.

Da skal jeg love deg at babyshower ikke var kjekt.

Komme tomhendt hjem fra sykehuset. Der er alke gavene og bleiekaka.

Nei, feire når babyen kommer hjem istedet.

Anonymous poster hash: ea166...81e

Skrevet

Hadde vært så morro med babyshower. Men vet 99% sikkert at ingen lager istand det til meg siden vi er en gjeng gamlinger hehe.

Men er det teit å lage selv, eller må det absolutt være hemlig å fra noen andre?

Hva syntes dere?

Hva er definisjonen på gamlinger?

Anonymous poster hash: 049f1...95d

Skrevet

Det sprenger kleinometeret å arrangere selv. Kom og gi meg gaver! Anonymous poster hash: df2cc...c5c

Det hun sa!

Skrevet

Kjedelig for oss som ikke har venninner som gidder å stelle i stand overraskelesfest 😢

Herregud, mulig å syte pga det?

Skrevet

Men det er jo noe å tenke på st noen ganger går det ikke bra. Noen ganger dør babyen.

Du kan jo ikke tenke sånn. Barn kan dø når som helst etter fødselen og i årene etter fødsel pga sykdom eller skade.

Anonymous poster hash: c0342...12c

Skrevet

Det sprenger kleinometeret å arrangere selv. Kom og gi meg gaver!

Anonymous poster hash: df2cc...c5c

Ha ha, signerer🙈😂😂😂

Skrevet

Herregud, mulig å syte pga det?

Det er faktisk ganske sårt at jeg ikke har noen såpass nære venninner at de steller i stand for meg. Blant mine bekjente/venninner har så og si alle fått en hemmelig fest utenom meg. Uansett hvor sytende jeg virker blir jeg såret og lei meg.

Jeg viste det ble slik siden jeg ikke blir satt like pris på som de andre, derfor vurderte jeg å arrangere selv. Men jeg droppet det etter råd her inne - ingenting er tydeligvis verre enn en taper som prøver å lage litt stas på seg selv og babyen.

Skrevet

Det syns jeg blir et så dumt argument.

De fleste steller i stand til babyen uavhengig av babyshower eller ikke, og det smerter ikke mer å rydde bort en bleiekake enn vogn og babyseng, altså. Om man skulle ta hensyn til alt som kan gå galt bør man knapt kjøpe noe før akkurat når man trenger det.

Jeg syns hi kan invitere til babyshower, men presisere at det ikke er forventet gaver, for det er jeg enig i at kan bli litt kleint. Hvorfor skal alt være så seriøst og alvorlig? Gode venner tar vel ting for det de er?

Skrevet

Hva er definisjonen på gamlinger?Anonymous poster hash: 049f1...95d

Det er nærmere 40 år

Skrevet

Det syns jeg blir et så dumt argument.

De fleste steller i stand til babyen uavhengig av babyshower eller ikke, og det smerter ikke mer å rydde bort en bleiekake enn vogn og babyseng, altså. Om man skulle ta hensyn til alt som kan gå galt bør man knapt kjøpe noe før akkurat når man trenger det.

Jeg syns hi kan invitere til babyshower, men presisere at det ikke er forventet gaver, for det er jeg enig i at kan bli litt kleint. Hvorfor skal alt være så seriøst og alvorlig? Gode venner tar vel ting for det de er?

Takk :)

Jeg tror jeg ombestemte med nå som jeg leste alle kommentarene ..

Jeg har veldig gode venner som kommer etter fødsel. Men det hadde vært morro med en liten kakefest for graviditeten .

Gleder meg så veldig til lille kommer.

Skrevet

Man arrangerer IKKE sin egen babyshower. Det er direkte frekt.

Anonymous poster hash: 5a930...88c

Skrevet

I USA planlegger moren det selv, men hele greia er litt fjortiss uansett

Anonymous poster hash: 64b1b...796

Feil.

Skrevet

Man arrangerer IKKE sin egen babyshower. Det er direkte frekt.Anonymous poster hash: 5a930...88c

Jeg har skjønt det nå...

Men jeg tenkte ikke på at det var folk som skulle gi gaver, jeg tenkte bare at de skulle komme til meg å spise kake osv. Ikke få noe av de. Det siste jeg vil er å være frekk

Skrevet

Jeg har skjønt det nå...

Men jeg tenkte ikke på at det var folk som skulle gi gaver, jeg tenkte bare at de skulle komme til meg å spise kake osv. Ikke få noe av de. Det siste jeg vil er å være frekk

Poenget med en babyshower er å gi babyen gaver.

Det er dessuten litt rart å ville feire graviditeten sin med egen fest hvor venninner deltar...

Skrevet

Poenget med en babyshower er å gi babyen gaver.

Det er dessuten litt rart å ville feire graviditeten sin med egen fest hvor venninner deltar...Anonymous poster hash: 5a930...88c

Okei :) da gjør jeg ikke det.

Skrevet

kunne aldri hatt babyshower.Er redd for å feire babyen før den er født og alt har gått bra.Vet om et tilfelle hvor de hadde babyshower ikke lenge før fødselen og barnet døde på overtid....Vil heller ha mye besøk etterpå og vise frem babyen.

Anonymous poster hash: 00ecc...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...