Gå til innhold

Hva synes dere om bobil? Hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: e4495...30a

Skrevet

Not. Ikke det at jeg skjønner hva du vil med det. Bobil har aldri vært hot 😂

Anonymous poster hash: 16f1e...11d

Skrevet

Jeg tenker ar om du ønsker en bobil så skaffer du deg det uanhengig av hva andre mener.

Så deilig da, å kunne reise hit og dit og ha med deg "hytta"!

Det er vel det samme hva andre mener og dere får en fin ferie.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror jeg hadde likt det :) Snobben i meg må vike også på dette punktet.

Skrevet

Hot om du er 50+.

Anonymous poster hash: ff040...e30
Skrevet

Helt genialt med små barn . Kan stoppe når som helst å ta dopause, spisepause eller rett og slett bare ett stopp pga minstemann er lei feks .

Anonymous poster hash: 52332...172

Skrevet

Not

Anonymous poster hash: e6006...5ad

Skrevet

Før var det en uaktuell tanke for min del, men jeg har endret syn på det! :) Kjæresten syns også det virker som en flott måte å feriere på, så i løpet av noen år satser vi på å enten leie, eller kjøpe en. Da kan vi gjøre som vi vil, ha alt med oss og bare cruise rundt :) Jeg er 35 og han er 29 ;) Så vi er ikke akkurat gamle, ikke han hvert fall😂

Anonymous poster hash: e090a...c43

Skrevet

Skulle gjerne hatt!

Skrevet

Det finnes tre typer

Hyttefolk

Båtfolk

Bobilfolk

- jeg synes hyttefolk er mest normale, sikkert fordi jeg er en av de selv :)

De med bobil synes jeg er fantastiske ! De tror jeg ler med og deler deres entusiasme men inne meg ler jeg av, men på en god måte for jeg synes det er spennende at folk er forskjellige - men fatter ikke eller begriper at bobil er så fantastisk!!!

Praktisk tror jeg det er, lett, gode løsninger og man kan oppleve nye steder og roadtrippe rundt i ferien.

Anonymous poster hash: 702f5...77c

Skrevet

Jeg synes det virker veldig trangt å bo slik over tid sammen med barn. Men som ett par med ett barn er det sikkert helt greit. 

Skrevet

Not.

Anonymous poster hash: 2f8c0...2bd

Skrevet

Not!! Og tro meg! Jeg har prøvd. Med tre barn på 8, 5 og nesten 3. Det der gjør jeg ikke igjen!

Anonymous poster hash: 9ca3b...b33

Skrevet

Hot! Ønsker meg!

Anonymous poster hash: 93758...7e3

Skrevet

Not hot, men sikkert veldig praktisk.

Anonymous poster hash: 59259...776

Skrevet

Har aldri tenkt over om det er det ene eller det andre. MEN vi har hatt det i 12 år. Først en ombygd bil som vi brukte masse. Så en "vanlig" en av den lille typen. Kjempepraktisk å ta huset på ryggen og dra dit man vil uten å måtte bestille, flytte ut og inn av osv. Slippe bestillinger osv. Vi bruker også to forskjellige hytter, men det er forskjellige formål!

Anonymous poster hash: a2152...aa3
Skrevet

Synes campinglivet er supert, men likar betre campingvogn no når me har med barn.  Det vert litt trangare og mindre oppbevaringsplass i bobil (den str som kan køyrast med vanleg sertifikat iallefall) samt at vi ikkje kan dra på køyretur utan å ta med huset.  Men drøymer om å roadtrippe med mannen i bobil når me vert eldre.

Skrevet

Ingen av delene. Det er en bil.

Drømmer om å leie bobil og dra på tur med familien. Men de er jo så j.... Dyre å leie!!! 😩

Anonymous poster hash: 52433...cd1

Skrevet

Jeg vil ha bobil.. Lettere å dra på en langhelg med ungene og at det er litt trangt går fint :-) Drømmer om en fast hytteplass også men det tar vi senere!

Anonymous poster hash: 913d5...91d

Skrevet

Vet ikke. Men har ikke lyst på.

Anonymous poster hash: d0b0d...055

Skrevet

Ingen av delene. Men man kan bo ufattelig mye på hotell for hva en bobil koster :)

Skrevet

Skikkelig harry

Anonymous poster hash: 00a81...5b7

Skrevet

Hot! Jeg har bobil, og det er utrolig praktisk. I denne er det 6 soveplasser, dusj, do, kjøkken og stue. Har også markise med sidevegger så vi sitter godt ute og inne uansett vær. Kan dra hvor vi vil også synes ungene det er kjempegøy å sitte i sofa med bord mens vi kjører. Ikke noe stress, lager den maten vi vil ha selv.

Skjønner ikke at dere er så negative. Skulle nesten tro folk var for "gode" til å ha bobil, men det er neimen ikke billig med en så pengemessig er vel vi bobileiere like "gode" som andre.

Nå liker jeg hytte og hotell også, men den friheten med bobil er god å ha på ferie. :)

Anonymous poster hash: a9593...a62
Skrevet

Det finnes tre typer

Hyttefolk

Båtfolk

Bobilfolk

- jeg synes hyttefolk er mest normale, sikkert fordi jeg er en av de selv :)

De med bobil synes jeg er fantastiske ! De tror jeg ler med og deler deres entusiasme men inne meg ler jeg av, men på en god måte for jeg synes det er spennende at folk er forskjellige - men fatter ikke eller begriper at bobil er så fantastisk!!!

Praktisk tror jeg det er, lett, gode løsninger og man kan oppleve nye steder og roadtrippe rundt i ferien.

Anonymous poster hash: 702f5...77c

Jeg har akkurat kjøpt båt, men kjenner ingen båtfolk. Kan du beskrive dem for meg, så jeg vet om jeg passer inn? 😃😉

Skrevet

Sikkert praktisk nok, men fader, så himla trangt!

Anonymous poster hash: 3bd9c...301

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...