Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Hadde en bugagboo til min sønn, og den syntes jeg var helt forferdelig å trille på tur (men god på asfalt og i by). Ønsker nå å kjøpe en som er god å trille også i litt ulendt terreng. Samtidig er det viktig at den er lett å legge sammen, og at den passer i de fleste bagasjerom. Sportsdelen må kunne legges helt ned, slik at den blir god som sovevogn :-) klarer ikke å finne «den perfekte vogna» i vognjungelen.... noen som vil anbefale en god vogn? Anonymous poster hash: 2bd7a...dbc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Tror du må kjøpe deg en babyjogger city elite. Det eneste aberet med vogna er at du ikke kan ha sportsdelen vendt mot deg, ellers er den faktisk perfekt! Anonymous poster hash: 6077c...570
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Babyjogger city elite! Fantastisk god vogn:) Anonymous poster hash: c0113...363
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Jeg tror vi har funnet den perfekte vogna. 😆 Vi har kjøpt TFK joggester twist lite. Den er god å trille både på asfalt og terreng. Veldig lett og legge sammen, og tar liten plass sammenlagt. Tfk Lite vognene er mye mindre og finere enn de gamle Tfk. Og lettere. I tilegg kjøpte vi multi x bag, som er en babybag som en kan gjøre om til en slags sportsvogndel når ungen vokser til. Ungen kan da sitte forovervendt frem til h*n er 16-18 mnd. Det var det om avgjorde valg av vogn for vår del. 😀 Anonymous poster hash: a43c7...bf6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Jeg tror vi har funnet den perfekte vogna. 😆 Vi har kjøpt TFK joggester twist lite. Den er god å trille både på asfalt og terreng. Veldig lett og legge sammen, og tar liten plass sammenlagt. Tfk Lite vognene er mye mindre og finere enn de gamle Tfk. Og lettere. I tilegg kjøpte vi multi x bag, som er en babybag som en kan gjøre om til en slags sportsvogndel når ungen vokser til. Ungen kan da sitte forovervendt frem til h*n er 16-18 mnd. Det var det om avgjorde valg av vogn for vår del. 😀 Anonymous poster hash: a43c7...bf6 Jeg har både tfk og babyjogger, og må si jeg velger babyjoggeren hver gang jeg har mulighet til det Anonymous poster hash: 6077c...570
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Babyjogger! Anonymous poster hash: 89e34...8f3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 Babyjogger city mini GT! Anonymous poster hash: 06e78...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå