Gå til innhold

Problem - tynt barn som ikke vil bruke jeans eller belte. Ikke strikk i livet etter str 152!

Anbefalte innlegg

Sønnen min er 12 år gammel og veldig tynn. Han må opp i str 158 nå, men da er det ikke lenger strammestrikk i livet på buksene, hva jeg har sett. Belte er rimelig uaktuelt. Må han gå rundt i joggebukser hele tiden eller hva er alternativene her?

Anonymous poster hash: 6f343...720

Fortsetter under...

For hjem er belte uaktuelt? Det finnes utallige belter da... :)

Anonymous poster hash: 63199...c7b

Uaktuelt for barnet. Det er knapt nok at jeg får på ham bukser i det hele tatt som ikke er joggebukser, så om han må begynne med belte i tillegg blir det håpløst.

Min 12-åring har belte av flettet strikk, det blir ikke stramt og ubehagelig.

Ser ut som dette, men kjøpt av en gateselger i Spania så vi betalte 20 kr...

http://www.miinto.no/p-600485-gratt-philipson-flettebelte

Anonymous poster hash: c5570...823

Annonse

Cubus har bukser med stramming opp til str 164 iallefall. KappAhl har stramming i buksene opp til star 170. Jeg mener NameIt også har opp til str 164 i noen modeller

Har selv en gutt som er veldig tynn og han er avhengig avgå kunne stramme inn buksene

Anonymous poster hash: a6e7b...e97

Takk, da finnes det fortsatt alternativ og muligheter ja! Så bra! Da har jeg tydeligvis ikke lett godt nok, fot av de buksene jeg så på både i butikk og på nettet sto det elastikk opp til str 152. Så jeg ga opp rett og slett. Men takk, da fikk jeg ny giv til å lete videre 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...