Gå til innhold

Er det vanlig med skyggestreker på billigtester?

Anbefalte innlegg

Fikk nye billigtester fra To streker i posten igår. Tok en når jeg kom hjem fra senvakt. Syntes jeg kunne skimte en svak svak strek etter kort tid men tenkte det var jeg som bare ønsket. Etter en halv time når den var nesten tørket kunne jeg se en svakt svak strek. Mannen kunne også se den... Tok en ny imorges og det samme skjedde men føler man kan se den litt bedre. Noen som har vært ute for det samme? Som har vært gravid?? Eller ikke???

Fortsetter under...

Fikk nye billigtester fra To streker i posten igår. Tok en når jeg kom hjem fra senvakt. Syntes jeg kunne skimte en svak svak strek etter kort tid men tenkte det var jeg som bare ønsket. Etter en halv time når den var nesten tørket kunne jeg se en svakt svak strek. Mannen kunne også se den... Tok en ny imorges og det samme skjedde men føler man kan se den litt bedre. Noen som har vært ute for det samme? Som har vært gravid?? Eller ikke???

Jeg har ikke erfaring, men har lest at skyggestrek er grå og teststreken rosa :)

Så har du to rosa er du gravid :)

Er du på ikm i dag?

Anonymous poster hash: 37118...3c6

Har fått skyggestrek en gang, men da var den veldig svak og litt grå som hun sier over. Når jeg ble gravid fikk jeg kun en svak svak strek to dager på rad, men den var mer rosa i fargen og jeg var da gravid :)

Anonymous poster hash: fff2a...ea7

Hmm tørr ikke håpe noe som helst... Men synes den jeg tok imorges er litt sterkere enn den igår kveld. Fikk mannen til å ta en test også😂Og den var helt blendahvit. Skal ikke ha mens før rundt 17 mai

Anonymous poster hash: b13f5...a46

Annonse

Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon som deg nå. Tok en i går kveld som jeg kunne skimte noe på etter at tiden var gått ut (noen timer etter jeg tok testen). Tok en ny på morgenen i dag, og da så jeg en svaaaaaak strek etter noen minutter. Men den er veldig svak da. Skimter så vidt farge i den, men føler meg ikke sikker nei. Krysser fingrene for oss begge to :)

Huff, det var dumt Birdy 30!!! Jeg har også tatt en ny test, og min har fått sterkere strek. Men jeg hadde SA 12. april, så her står ikke jubelen i taket før streken er helt sterk, og det har gått noen uker... Etter mine beregninger er jeg ca 10 dpo nå.

Da er du sikkert gravid😘 Hvisker ett forsiktig gratulerer til deg😃 Har ikke fått mens enda men har mye murringer. Vet ikke helt sikkert heller når jeg hadde eggløsning men tror jeg skal ha mens 17 mai eller 18 mai

Annonse

• 3 uker senere...

Hei igjen☺️ Meg som postet dette innlegget☺️ Har fremdeles ikke fått mens og testene jeg har tatt i ettertid har vært blenda! Ca en uke etter mens skulle vært fikk jeg litt brunlig slim men det var det!!! Eller ingenting og er nå 20 dager over IKM. Er det noen som har hatt det sånn og allikavell vært gravid? Sen Hcg stigning men at når kroppen begynte og lage Hcg så kan jeg derfor hatt litt utslag på testen jeg tok 14 mai?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...