Gladmor30 Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Må bare få skryte litt😊 Vi er en familie på 5 med en normalt hektisk hverdag. Hver mandag får vi middag levert på døren med de beste råvarene jeg har smakt! Vi bruker ekspresskassen, og det tar toppen 30 min å lage en veldig god og næringsrik middag. Nye smaker hver dag, syns det er såå spennende😃 Noen andre med erfaringer? Evt anbefalinger om andre kasser?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 vi har hatt samme kasse fra ADams og klarte glemme og avbestille så fikk flere. ALDRI vært fornøyd, råvarene har vært for dårlige og vi har måttet etterhandle hver gang. syns også det ble veldig dyrt, vi er fire stk. og syns kassene ble for små. handler selv en gang i uka, bruker da 1300kr i snitt, da er det middager SYV dager i uka, og frokoster, luncher og kveldsmat, samt frukt. så syns ikke det var billig. Anonymous poster hash: 3b290...1a1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Vi sluttet Dyrt og mye arbeid... Anonymous poster hash: fd889...db8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Kvaliteten står ikke i forhold til prisen.. Så nei takk. Anonymous poster hash: 31f76...d98
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Jeg er også superfornøyd. Har bare hatt to leveringer, men gleder meg til hver levering. Jeg har Favorittkassen, 4 middager til 2 pers, og får levering annenhver uke. Men siden det bare er meg og junior, så er det mer enn nok mat til oss. Flere av råvarene kan jeg bruke til flere middager, og jeg bruker rester til lunsj osv. Ja, det koster litt, men jeg synes ikke det tærer nevneverdig på matbudsjettet allikevel. Enkle oppskrifter og god mat. :-D Anonymous poster hash: 9f38b...bd5
Gjest Darwinia:-) Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Absolutt ikke verdt pengene for vår del. Lager bedre, sunnere og rimeligere mat på egenhånd. Men vi er glad i å lage mat og flinke til å kun handle én gang i uken så vi visste at det ikke var så aktuelt for oss. Takket ja til en prøvepakke fordi vi var nysgjerrig.😊 Men det er et kjempeflott tilbud til dem som trenger litt hjelp til å komme igang med å lage sunn, hjemmelagd mat.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Elendige greier.. Dyrt og for lite mat... Dårlig kvalitet på matvarene. Aldri vært fornøyd Anonymous poster hash: 9d81c...0a6
Gladmor30 Skrevet 15. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2016 Må bare spør: dere som syns d er for lite mat, spiser dere mye? D gjør vi, men likevel er d nok mat.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 Må bare spør: dere som syns d er for lite mat, spiser dere mye? D gjør vi, men likevel er d nok mat. Vi er 2 voksne og 2 barn på 9 og 7 år, og syns det er altfor lite mat til å mettes familien. Grønnsaker og slikt er mer enn nok av, men det er altfor lite av kjøtt og fisk. Vi spiser helt normalt og er slanke hele gjengen. Anonymous poster hash: a923f...3a6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Vi er 2 voksne og 2 barn på 9 og 7 år, og syns det er altfor lite mat til å mettes familien. Grønnsaker og slikt er mer enn nok av, men det er altfor lite av kjøtt og fisk. Vi spiser helt normalt og er slanke hele gjengen. Anonymous poster hash: a923f...3a6 Enig i dette. Var en gang grove pølser og potetmos på menyen. Helt ekstremt mye mos, men bare én pølse til hver (type litt tykk wiener). Mosen kunne sikkert metta 5 menn. Anonymous poster hash: dfd53...8b7
Gladmor30 Skrevet 15. mai 2016 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2016 Ok. Vi er 5 i fam. 2 voksne, 1 ungdom og 2 barn. Vi bestiller mat til 4 personer, og det holder for oss. Men hadde ikke bestilt mer hvis det var for lite så klart .
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 Da har vi forskjellig erfaringer. Vi er veldig misfornøyd. Knøttsmå posjoner. Vi bruker godt levert. Og er superfornøyd. Hatt godt levert i over 2 år nå. ( prøvd adams matkasse 2 ganger, og misfornøyd hver gang. Bra noen er fornøyd med adams matkasse også, så går det rundt for dem også. Anonymous poster hash: f1a59...4fe
Yellow Brick Road Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 Jeg kunne tenke meg å høre mer om hva du er så fornøyd med, HI. For du er jo ikke alene om det, og det er kjempefint at du er fornøyd. Men vi har prøvd både Adams og Godt Levert i forskjellige utgaver, men bortsett fra et par-tre retter, så synes vi at det er kjempedårlig mat, selv om kvaliteten på råvarene forsåvidt har vært ok. Fisken er ikke god, den har med ett unntak smakt tørt og veldig "fisk" Krydderkombinasjonene har stort sett vært smakløse, f.eks har vi fått oppskrift på karri- og chiliretter som verken smaker karri eller chili. Adams hadde altfor lite grønnsaker. 1/2 blomkålhode til et måltid for to voksne og to barn er altfor lite, eller to gulrøtter. Adams var litt bedre på smak enn Godt Levert og også litt raskere å lage med litt mindre oppvask. Godt Levert ekspressmeny tok minimum 50 minutter å lage og kjøkkenbenken var full av kjeler og redskaper etterpå. Adams var også litt bedre når det gjaldt variasjon, men ingen av dem var imponerende. Den ene uka vi hadde Godt Levert var det tre måltider med svinekjøtt i tillegg var fisksemiddagen dynket i smør og bacon. Jeg kan fortsette i det uendelige. Samtidig som vi syntes at maten var fra middels til ikke god, skrev folk på Facebook at maten var SÅÅÅÅÅÅ god. Jeg nekter å tro at det bare har med smak og behag å gjøre. Er det fordi man sammenligner med Toro gryteretter og Pizza grandiosa? Minner meg om folk som går på restaurant og alltid synes det smaker nyyyydelig, selv om det egentlig bare er sånn passelig. Derfor lurer jeg ærlig og oppriktig, hva er det som er så godt?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 Vi har prøvd både Adams Matkasse og Godt levert. Maten fra Adams falt ikke i smak hos de små her, og det ble for lite mat. Men Godt levert sin barnekasse er veldig populær her, og mye mer mat, bedre kvalitet og smaker mye bedre Anonymous poster hash: e7746...4a8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #15 Skrevet 15. mai 2016 Må bare få skryte litt😊 Vi er en familie på 5 med en normalt hektisk hverdag. Hver mandag får vi middag levert på døren med de beste råvarene jeg har smakt! Vi bruker ekspresskassen, og det tar toppen 30 min å lage en veldig god og næringsrik middag. Nye smaker hver dag, syns det er såå spennende😃 Noen andre med erfaringer? Evt anbefalinger om andre kasser? Testet godt levert sin ekspress og ikke fornøyd. Finmalt mat, nesten babykonsistens på gryter ol. Kjempedyrt, snitt 250 kr middag. Lættis. Kommer heller ikke til å prøve Adams. Like dyrt, har sjekket Anonymous poster hash: 576d5...7e9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #16 Skrevet 15. mai 2016 Skjønner ikke helt at det kan bli for lite mat for en vanlig familie, vi er 2 voksne og 1 barn og hadde middag i 2 dager av hver rett, og enda måtte vi kaste en del. Men det kan jo være fordi det ikke var spesielt godt da. Anonymous poster hash: ce90d...e12
Blondzilla Skrevet 15. mai 2016 #17 Skrevet 15. mai 2016 Jeg synes Adams var virkelig dårlig. Dårlige oppskrifter, mye farseprodukter, fisk som var langt fra fersk. Synes godt levert var hakket bedre, men ikke fornøyd det heller. Veldig dyrt er det også. Jeg tenker at dette er først og fremst for de som ikke er så vant til eller flinke til å lage mat. Hver gang jeg fulgte for eksempel oppskriften på en pastasaus, så kunne jeg laget den mye bedre selv.
aanonym Skrevet 15. mai 2016 #18 Skrevet 15. mai 2016 Vi prøvde to uker, var også misfornøyd med råvarene og sluttproduktet. Dyrt var det også.
Gladmor30 Skrevet 15. mai 2016 Forfatter #19 Skrevet 15. mai 2016 Vi er fornøyde med at maten smaker godt, spennende med nye smaker og så syns jeg at kjøttet og fisken vi har hatt til nå har vært av høy kvalitet. Forrige uke hadde vi Lange, denne var fersk og av kjempegod kvalitet. Jeg hadde sikkert aldri komt på å spandere så flott fisk på oss dersom jeg gikk i butikken og handlet selv. Denne uken hadde vi laks som også var av høy kvalitet. Har en kresen mann som også bekreftet dette. Kyllingfilet som vi har spist har vært fersk og nydelig👍 Og mengdene har vært helt perfekt! Har alltid bittelitt til overs. Jeg ser d blir litt dyrt, men samtidig så sparer vi på d pga vi går sjelden i butikken og handler annet enn brød og melk osv. Lengre. Skal sies at jeg er dårlig på å planlegge og får ikke til å handle 1 gang i uken feks. Jeg elsker ikke å lage mat, og er nok ikke verdens beste kokk. Maten jeg lager er god nok og familien er fornøyde, men vi er nok ikke kravstore siden vi er så mye mer fornøyde med Adams enn de fleste andre her 😆 For oss passer dette utmerket! Og kommer til å fortsette en stund til 😊
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #20 Skrevet 15. mai 2016 Kjempemissfornøyd jeg og.. små porsjoner og salaten var bløt og med mugg. Kommer aldri til å kjøpe noe derfra igjen. Anonymous poster hash: ac46a...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå