Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er bekymret for at stigningen min flater ut. Jeg startet bra med dobling men nå har doblingstiden blitt lenger og lenger. Noen med erfaring?

Her er tallene

16 dpo 293

18 dpo 621

24 dpo 3098

26 dpo 4702

27 dpo 5333

Føler ikke at dette går som det skal ....

Hadde nok vært skeptisk jeg og til disse tallene, men man vet aldri. Ikke gi opp enda. Lykke til <3

I starten dobler hcg seg ca hver 48time, men lengre ut i svangerskap dobler den seg ca hver 72time. Samt at den vin flate ut å synke noe etter hvert, før den igjen stabiliserer seg.

Men hvorfor tar du hcg så hyppig og over tid? Hcg er svært individuelt fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap. De gir deg i utgangspunktet ingen svar...mer forvirring!

Anonymous poster hash: c789a...e74

Er bekymret for at stigningen min flater ut. Jeg startet bra med dobling men nå har doblingstiden blitt lenger og lenger. Noen med erfaring?

Her er tallene

16 dpo 293

18 dpo 621

24 dpo 3098

26 dpo 4702

27 dpo 5333

Føler ikke at dette går som det skal ....

Veldig lik min stigning men enda Ma. Ville bestilt ul i uke 6

Krysser for deg.

Anonymous poster hash: 17939...71b

hvorfor har du tilgang til disse tallene spør jeg? er helt normalt at det flater ut når man kommer lengre ut i svangerskapet. går raskt opp i starten. men så jevnes det ut.

Anonymous poster hash: 4c17f...0b2

Hcg begynner å flate ut rundt uke 8-9, å er da ofte oppe på 100.000 tallet. Er man feks habituelle, kan man ta så mange hcg prøver man vil.

Anonymous poster hash: 49aef...d0b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...